شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 60585
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر والیبال نشسته؛

تیم هیئت جانبازان قم با رتبه چهارم به کار خود پایان داد

قم نيوز : تیم هیئت جانبازان و معلولین قم با رتبه چهارم به کار خود در لیگ برتر والیبال نشسته پایان داد.
تیم هیئت جانبازان قم با رتبه چهارم به کار خود پایان داد
تیم هیئت جانبازان قم با رتبه چهارم به کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز پرونده لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور در حالی بسته شد که تیم هیئت جانبازان و معلولین استان قم موفق شد در اولین حضور خود در این رقابت‌ها روی سکوی چهارم قرار گیرد که با توجه به داشته‌های این تیم و شرایط تیم‌های رقیب، رتبه قابل قبولی برای این تیم به شمار می‌رود.

تیم والیبال نشسته قم که امسال بدون حامی مالی و با حمایت خیران و پشتیبانی هیئت جانبازان و معلولین قم وارد لیگ برتر کشور شد و فقط یک بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت در آخرین هفته این مسابقات توانست تیم هیئت مرکزی را در اراک ۳ بر یک شکست دهد تا پایان خوشی در این فصل داشته باشد.

این تیم که عمده بازیکنان آن را والیبالیست‌های بومی قم تشکیل می‌دادند و تعداد غیر بومی‌های این تیم بسیار کم و انگشت شمار بودند نماینده‌ای باشخصیت برای ورزش قم بود و در مسابقه با تیم‌های قدرتمند لیگ هم با وجود شکست، حریف دست و پا بسته‌ای نبود و کسب رتبه چهارم در لیگ، نتیجه‌ای بود که بر ارزش این تیم افزود.

حسین گلستانی بازیکن بومی و عضو تیم ملی در مسابقات پارالمپیک ریو توانست در ترکیب تیم هیئت جانبازان و معلولین قم نقشی کلیدی ایفا کند و عملکرد فنی تیم قم در جریان مسابقات این باور را تقویت کرد که با افزایش سطح تجربی تیم والیبال نشسته قم، نتایج بهتری در انتظار این تیم خواهد بود.

در این مسابقات تیم جامعه معلولین مازندران به مقام نخست رسید، گسترش فولاد تبریز نایب قهرمان شد، عنوان سوم به روانکارهای گلستان رسید و تیم‌های هیئت قم، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، هیئت اراک  و شهرداری ارومیه نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم را به‌دست آوردند.

هیئت جانبازان و معلولین استان قم در سال‌های گذشته نیز قصد حضور در این سطح رقابتی را داشت اما هر سال، به دلیل نبود حامی مالی و هزینه‌های حضور یک تیم در لیگ برتر با توجه به قراردادها، هزینه تمرین، برگزاری مسابقات و سفرها حضور در لیگ برتر محق نمی‌شد اما این طلسم سرانجام در لیگ ۹۶ شکست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkk09.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما