يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 60597
منبع : خبرگزاری فارس

عضو مجلس مرکزی تجمع علماء مسلمان لبنان: پیروزی‌های جبهه مقاومت مدیون رهنمودهای امام خمینی(ره) است

تاکید بر لزوم اتحاد میان مسلمانان
قم نيوز : عضو مجلس مرکزی تجمع علماء مسلمان لبنان گفت: با توجه به مشکلات که امت اسلام امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کند ما مسلمانان دست در دست هم در مقابل توطئه‌های خبیثانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم که بخش اعظم این مقاومت را مدیون رهنمودهای امام خمینی (ره) هستیم.
پیروزی‌های جبهه مقاومت مدیون رهنمودهای امام خمینی(ره) است/ تاکید بر لزوم اتحاد میان مسلمانان
پیروزی‌های جبهه مقاومت مدیون رهنمودهای امام خمینی(ره) است/ تاکید بر لزوم اتحاد میان مسلمانان

به گزارش قم نیوز شیخ جمال الدین شبیب در دیدار با آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ابلاغ سلام شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره و شیخ احمد الزین رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان، بر لزوم اتحاد میان مسلمانان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به این همه مشکلات که امت اسلام امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کند ما مسلمانان دست در دست هم در مقابل توطئه‌های خبیثانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم که بخش اعظم این مقاومت را مدیون رهنمودهای امام خمینی (ره) هستیم.

وی ضمن اشاره به بخشی از فعالیت‌های تجمع علماء مسلمان در راستای تحکیم وحدت اسلام خاطر نشان کرد: برگزاری دیدارهای این چنینی می‌تواند اتحاد اسلامی را پررنگ تر کند .

در ادامه شیخ حمد محمد عضو مجلس مرکزی تجمع علماء مسلمان نیز با بیان سخنانی تاکید کرد: تجمع علماء لبنان نیز بر همین نکات متفق القول است  و بر رهبری  آیت الله خامنه ای تاکید دارد.

وی گفت: نقش مقاومت و سید حسن نصرالله را نمی‌توان نادیده گرفت اما بالا تر از این نقش، اگر شیعه و سنی گرداگرد یک میز جمع شوند و به وحدت کلمه برسند جامعه اسلامی را مسرور می‌کنند؛ چرا که بساط تفرقه را برچیده و هیچ دست زوری نمی‌تواند میان آن‌ها را برهم بزند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgun93.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما