يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : 60600
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

بدرقه 3 ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی جوجیتسو

قم نيوز : رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم گفت: سه ملی‌پوش جوجیتسو قم با بدرقه اعضای هیأت برای همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی 2018 اعزام شدند.
بدرقه 3 ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی جوجیتسو
بدرقه 3 ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی جوجیتسو
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: امیرمحمد عابدینی، حسین سلیمانی و محمد طالبی سه تن از استعدادها و نخبه‌های جوجیتسو استان قم هستند که با دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان جوجیتسو ایران برای اعزام به رقابت‌های جهانی برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی جوجیتسو تا دهم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به حضور سه جوجیتسوکار استان قم در این اردو برای اعزام به مسابقات 2018 قهرمانی جهان، هیأت جودو، جوجیتسوو کوراش قم با هماهنگی مدیریت باشگاه سیدمعصوم مراسم بدرقه این ورزشکاران عزیز را برگزار کرد.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: با حضور تمامی ورزشکاران و خانواده‌های آنها ورزشکاران ملی‌پوش جوجیتسو قم با روحیه و انگیزه مضاعفی راهی این رویداد مهم بین‌المللی شدند تا ان‌شاءالله شاهد کسب مدال جهانی از این رشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با بدرقه این عزیزان، مراسم تجلیل از جوجیتسوکاران ملی‌پوش قم نیز انجام شد تا در بهترین شرایط روحی به مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور امارات اعزام شوند، مراسمی که اعضای هیأت رئیسه جودو قم، فرماندهی ناحیه مقاومت امام رضا (ع)، فرماندهی حوزه ۱۵ بسیج، رئیس کمیته و انجمن جوجیتسو  استان قم در کنار ورزشکاران عزیز و خانواده‌های جوجیتسوکاران حضور داشتند.

متقی سپس به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم‌ جودو رده سنی نونهالان قم اشاره و بیان کرد: این اردو به میزبانی باشگاه سید معصوم (ع) برگزار شد، ضمن اینکه اردوی استعدادیابی و قهرمانی تیم ‌جودو رده سنی نوجوانان استان قم نیز زیر نظر استاد والی به انجام رسید.

وی در پایان اظهار کرد: به واسطه میزبانی مطلوب اردوی تیم نوجوانان و حسن همکاری و مساعدت‌های صمیمانه‌ای که باشگاه سید معصوم با هیأت جودو،‌ جوجیتسو و کوراش استان قم داشته از زحمات استاد فرج‌الهی مدیر و مربی این باشگاه تقدیر می‌کنیم، ضمن اینکه مسابقه دوستانه‌ای بین باشگاه‌های المهدی و شهدای وفس با حضور شاگردان اساتید این رشته سریشی، افشاری و فیروزی برگزار شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbg0b0.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما