يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 60602
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تکواندو استان قم:

داور تکواندو قم در جام نقش جهان نمونه شد

قم نيوز : رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: داور تکواندو قم از سوی مسوولان برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول ایران به عنوان بهترین داور مسابقات انتخاب شد.
داور تکواندو قم در جام نقش جهان نمونه شد
داور تکواندو قم در جام نقش جهان نمونه شد
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار کرد: حسین سلیمانی داور شایسته تکواندو استان قم با قضاوت در پیکارهای لیگ دسته اول تکواندو مردان ایران جام نقش جهان به عنوان داور نمونه کشور در هفته پایانی این لیگ از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های چندجانبه باشگاهی تکواندو در قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها در بخش پسران به انجام رسید و تکواندوکاران رده‌های سنی نوگلان، خردسالان و نوجوانان دارای کمربندهای زرد، سبز و آبی برای کسب عناوین برتر در خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم سپس به حضور یک نماینده قم در اردوی تیم ملی پاراتکواندو اشاره و بیان کرد: اردوی این تیم از روز چهارم اسفند ماه در تهران آغاز شده و محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار استان قم نیز به همراه ۱۲ ملی‌پوش دیگر در این مرحله از اردوها حضور دارد.

وی سپس به اعزام مربیان تکواندو بانوان قم به یک دوره آموزشی اشاره و عنوان کرد: بیش از 20 مربی بخش بانوان هیأت تکواندو قم در دوره مربیگری آموزش پیر امید ویژه مربیان بانوان به منظور فراگیری علم پیرامید در فرهنگسرای جوان و سالن شهید حیدریان قم حضور یافتند.

جمشیدی سپس به برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران قم اشاره و بیان کرد: در این مسابقات بیش از 200 دختر مستعد تکواندو قم در گروه‌های ‌سنی شکوفه، خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بین تکواندوکاران دارای کمربند سبز و آبی، قرمز و مشکی به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم با یکدیگر رقابت کردند.

وی در پایان به حضور تیم یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور اشاره و اظهار کرد: تیم یاسین‌پیشرو با حضور تعداد زیادی از تکواندوکاران بومی در هفته‌های پنجم تا هفتم دور برگشت به یک برد، یک تساوی و یک باخت مقابل حریفان خود دست یافت و هم اکنون بین 11 تیم در مکان پنجم لیگ برتر است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdx909.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما