يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 60604
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد

آغاز مرحله نهایی طرح استعدادیابی دوومیدانی در قم

قم نيوز : رئیس هیأت دوومیدانی استان قم از آغاز مرحله پایانی طرح استعدادیابی دوومیدانی از بین نخبه‌های این رشته ورزشی در قم خبر داد.
آغاز مرحله نهایی طرح استعدادیابی دوومیدانی در قم
آغاز مرحله نهایی طرح استعدادیابی دوومیدانی در قم
به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار کرد: روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری مرحله نهایی طرح استعدادیابی دوومیدانی استان قم با برگزاری مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم اجرا خواه شد.

وی در ادامه به پایان بی‌مدال حضور دوومیدانی‌کاران قم در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی دختران جوان ایران اشاره و تصریح کرد: تمامی ورزشکاران اعزامی از قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان بودند که در یک و دو رده سنی بالاتر رقابت با دختران جوان ایران را تجربه کردند، ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های این عزیزان خواهیم بود.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دختر جوان ایران با حضور 195 دوومیدانی‌کار از استان‌های مختلف در سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و با قهرمانی تیم تهران به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی این دوره از پیکارها تیم‌های دوومیدانی دختران جوان خراسان‌رضوی، زنجان، تهران (ب)، یزد، همدان و آذربایجان‌شرقی به ترتیب به مقام‌های دوم تا هفتم دست یافتند و تیم‌های هیأت اردبیل و اصفهان نیز به صورت مشترک به عنوان هشتمی رسیدند.

رضایی با بیان اینکه در حضور نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی و دبیر کمیته برگزاری مسابقات به برترین‌های مواد و رشته‌های مختلف این مسابقات احکام و مدال‌های قهرمانی اهدا، شد، اظهار کرد: به واسطه تلاش‌هایی که در قم برای پیشرفت دوومیدانی بانوان صورت می‌گیرد باید از زحمات خالصانه و صادقانه سرکار خانم باغبان نایب‌رئیس هیأت و تمام مربیان بخش بانوان تقدیر کنیم.

وی افزود: دختران دوومیدانی قم به مربیگری و سرپرستی فاطمه سراقی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شدند، در شرایطی که در ترکیب تیم اعزامی قم زهرا رضایی در دوی ۴۰۰ متر، لیلا خدری در دوی ۴۰۰ متر و ۶۰ متر با مانع، فاطمه سلیمانی در دوی ۶۰ متر و ۶۰ متر با مانع، سمانه برزگر و مریم عزیزی در رشته پرتاب وزنه با حریفان خود برای کسب عناوین برتر این دوره به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfjvdv.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما