يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 60608
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جانشین رئیس جامعه المصطفی:

توجه به زبان های مختلف لازمه ارتباط با مخاطبان جهانی و فعالیت بین المللی است

قم نيوز : ماموریت بین المللی المصطفی ایجاب می نماید اهتمام بیشتری به ساحت های زبانی مختلف در سامانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی صورت پذیرد، ظرفیت ترجمه ای المصطفی در کشور بی نظیر است و باید سهم بیشتری از آن در خدمت فعالیت های رسانه ای قرار گیرد.
توجه به زبان های مختلف لازمه ارتباط با مخاطبان جهانی و فعالیت بین المللی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، جانشین رئیس جامعه المصطفی در نشست مسئولان پایگاه های اطلاع رسانی جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: در میان مراکز علمی داخل کشور، هیچ مرکزی از ظرفیت بالقوه المصطفی برخوردار نیست و از این ظرفیت باید برای پیشبرد اهداف و رسالت جامعه المصطفی بهره بیشتری برد.

وی، توجه به زبان های مختلف را لازمه ارتباط با مخاطبان جهانی و فعالیت بین المللی دانست و ابراز داشت: ماموریت بین المللی المصطفی ایجاب می نماید اهتمام بیشتری به ساحت های زبانی مختلف در سامانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی صورت پذیرد، ظرفیت ترجمه ای المصطفی در کشور بی نظیر است و باید سهم بیشتری از آن در خدمت فعالیت های رسانه ای قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با اشاره به پیشرفت ملموس پایگاه خبری و نشریه پیام المصطفی طی سال های اخیر در زمینه معرفی فعالیت های علمی جامعه المصطفی، تقویت این نگاه علمی، تقریبی و فرامذهبی را در همه سایت ها و نشریات المصطفی  ضروری خواند.

وی، ورود رسانه های المصطفی به حاشیه ها و مسائل سیاسی داخلی را بی ارتباط با فعالیت های جامعه المصطفی دانست و ابراز داشت: جامعه المصطفی پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر جهان است و باید به رعایت این اصل در تمام فعالیت های رسانه ای اهتمام گردد.

جانشین رئیس المصطفی، استفاده از ظرفیت های طلاب المصطفی در رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی المصطفی را مهم خواند و افزود: ساماندهی به پایگاه های جامعه المصطفی امری ضروری است و همه سایت ها باید با محوریت پرتال جامع المصطفی فعالیت های خود را تنظیم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، ارائه منشورات المصطفی در قالب دیجیتال را یکی از اولویت های بخش فناوری اطلاعات المصطفی برشمرد و تصریح کرد: ساماندهی وضعیت سایت های جامعه المصطفی بسیار ارزشمند است و باید برای رفع ایرادات و ارتقای سطح آن تلاش و همت بیشتری صورت پذیرد و اهمیت این مسئله برای مدیران جامعه المصطفی آشکار است.

شایان ذکر است: در پایان این جلسه، از مسئولان پایگاه های اطلاع رسانی برتر مدارس و واحدهای داخلی و خارجی المصطفی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjomem.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما