يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 60611
منبع : خبرگزاری مهر
در دور رفت لیگ دسته اول تنیس روی میز؛

پینگ پنگ بازان قمی در رده سوم جدول قرار گرفتنددر رده سوم جدول قرار گرفتند

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب رتبه سوم گروه دوم لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور در پایان دور رفت خبر داد.
پینگ پنگ بازان قمی در رده سوم جدول قرار گرفتند
پینگ پنگ بازان قمی در رده سوم جدول قرار گرفتند
به گزراش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: دور رفت مرحله اول گروهی از مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز جوانان و بزرگسالان کشور پس از ۲ روز رقابت نزدیک و فشرده خاتمه پیدا کرد و تیم تنیس روی میز قم در پایان این مسابقات در رده سوم جدول گروه دوم قرار گرفت.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور به صورت متمرکز و در قالب ۲ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود که تیم هیئت تنیس روی میز قم در گروه دوم با تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب «ب»، هیئت تنیس روی میز کرمان، هیئت تنیس روی میز قزوین و نفت و گاز گچساران در یک گروه قرار گرفته است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در دور رفت این مسابقات که به میزبانی رشت برگزار شد تیم تنیس روی میز قم صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست شد و با کسب ۶ امتیاز پس از تیم‌های نفت و گاز گچساران ۸ امتیازی و هیئت قزوین ۷ امتیازی در رده سوم قرار گرفت و مناطق نفت خیز جنوب «ب» با ۵ امتیاز و هیئت کرمان با ۴ امتیاز، چهارم و پنجم شدند.

عموییان بیان داشت: آخرین بازی تیم تنیس روی میز قم در این مسابقات برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب «ب» برگزار شد که در این مسابقه نزدیک و تماشایی تیم هیئت تنیس روی میز قم توانست ۵ بر ۴ حریف خود را شکست دهد و بالاتر از این تیم در جدول قرار گیرد گرچه هنوز مرحله برگشت این مسابقات باقی مانده است.

وی عنوان کرد: پیروزی امین منتظری پینگ پنگ باز قمی در بازی آخر برابر ادهمی از مناطق نفت خیز جنوب با حساب ۳ بر یک پیروزی تیم قم را در این مسابقه رقم زد در حالی که تیم قم پیش از این در بازی برابر نفت و گاز گچساران و هیئت قزوین نتیجه را واگذار کرده بود و هیئت کرمان را ۵ بر صفر شکست داده بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: مرحله دوم این بازی‌ها  ۱۲ و ۱۳ اسفند در تهران برگزار می‌شود و در مجموع امتیازات از هر گروه ۳ تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند و در پایان ۴ تیم برتر نیز به لیگ برتر راه می‌یابند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdf909.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما