يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 60614
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم به مهر خبر داد؛

کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط رزمی کاران قم در همدان

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط رزمی کاران قم در همدان خبر داد.
کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط رزمی کاران قم در همدان
کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط رزمی کاران قم در همدان
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: تیم منتخب رزمی سبک او اسپورت استان قم که برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور این سبک راهی همدان شده بود موفق شد با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره به کار خود در این رقابت سبکی پایان دهد.

وی افزود: این مسابقات، بیست و چهارمین دوره مسابقات او اسپورت قهرمانی کشور بود که حضور ۸۰۰ ورزشکار در استایل های مبارزه، هنرهای رزمی نمایشی و مسابقات تمرکزی بر اعتبار و سطح فنی آن افزوده بود و شرکت کنندگان در رده‌های سنی مختلف از قالب تیم‌هایی از ۳۰ استان با هم رقابت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در این مسابقات که روز شنبه به پایان رسید، تیم هیئت رزمی چهار محال و بختیاری به مقام نخست رسید اما تیم رزمی او اسپورت قم موفق شد در رده سنی نوجوانان و در دسته منهای ۳۲ کیلوگرم توسط علی اصغر چراغی رزمی کار آینده دار خود صاحب مدال طلای کشور شود.

محمدزاده بیان داشت: دومین و آخرین مدال تیم ۵ نفره استان قم در رده سنی جوانان به دست آمد به طوری که جواد بهمن پور در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم این رده سنی تا فینال پیش رفت اما با شکست برابر حریف خود در دیدار نهایی به کسب مدال نقره این پیکارها بسنده کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر علی اصغر چراغی و جواد بهمن پور، امیر حسین یوزباشی، علی قاضی و امیر حسین وصالی امید دیگر رزمی کاران تیم اعزامی قم بودند که موفق به کسب مدال نشدند در حالی مربیگری و سرپرستی این تیم را زین العابدین یوزباشی بر عهده داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات جوجیتسو قهرمانی استان قم افزود: این مسابقات با حضور ۶۰ شرکت کننده در باشگاه وحید برگزار و تیم‌های کانون بسیج، باشگاه وحید و باشگاه سپند به ترتیب اول تا سوم شدند.

 انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgt393.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما