يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 60627
منبع : خبرگزاری فارس

احمد امیرآبادی فراهانی: حمایت از نیازمندان در بودجه سال 97

توجه ویژه هیأت امنای کمیته امداد به شهر قم
قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات کمیته امداد، از حمایت بیشتر فقرا و نیازمندان در بودجه سال ۹۷ خبر داد.
حمایت از نیازمندان در بودجه سال 97/توجه ویژه هیأت امنای کمیته امداد به شهر قم
حمایت از نیازمندان در بودجه سال 97/توجه ویژه هیأت امنای کمیته امداد به شهر قم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قم با قدردانی از زحمات و خدمات امدادگران کمیته امداد و تلاش‌های کارکنان خدوم این نهاد گفت: با آشنایی که از گذشته نسبت به کارکنان کمیته امداد قم دارم با شناخت کامل و اعتقاد شخصی‌ام در برابر حرف‌های خلاف واقع از این نهاد دفاع کردم و همیشه در کنار محرومان و کمیته امداد خواهم بود.

وی قم را شهری خاص در کشور برشمرد و بیان کرد: در مجلس هم تلاش کردم اعتبارات و مصوبات قم ویژه باشد و هیئت‌امنای کمیته امداد هم قم را در اعتبارات، مصوبات و دستورالعمل‌ها ویژه ببینند و بودجه‌های ویژه برای محرومان این شهر در نظر بگیرد.

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسانی که استحقاق دریافت خدمات کمیته امداد را ندارند باید از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند گفت: در مختومه شدن پرونده‌های مددجویان به ویژه زنان سرپرست خانوار فقط خدا را در نظر بگیرید تا مبادا پرونده مددجویی خارج از عدالت بسته شود و زندگی‌اش دچار مشکل شود.

امیرآبادی اقدام کمیته امداد را برای ترک اعتیاد سرپرستانی که از خانواده جداشده‌اند تحسین کرد و گفت: رجوع و بازگشت دوباره آن‌ها به خانواده و زندگی اقدامی مورد رضایت خداوند است.

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در سال ۹۶ از برگزاری جشن توانمندسازی هزار و 300 خانوار مورد حمایت کمیته امداد در ۱۷ اسفند امسال خبر داد و گفت: این مددجویان در زمینه‌های اشتغال، آموزش و مسکن توانمند شده‌اند.

وی افزود: برای شب عید مددجویان مورد حمایت کمیته امداد قم 2400 سبد غذایی شامل روغن، رب گوجه‌فرنگی و انواع حبوبات بسته‌بندی‌شده است که به همراه مانتو و لباس قبل از شروع سال جدید به آن‌ها تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0ini.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما