يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 60628
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل روابط عمومي استانداري قم مطرح کرد

اطلاع رساني مؤثر به زائران در ایام نوروز

قم نيوز : مديركل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به اهميت اطلاع رساني به زائرين و ميهمانان نوروزي در ايام نوروز، گفت: اطلاع رساني مؤثر و منسجم در دستور كار است.
اطلاع رساني مؤثر به زائران در ایام نوروز
اطلاع رساني مؤثر به زائران در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز سید رضا طباطبایی در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ویژه نوروز 97 که در  محل شهرداری قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به برنامه ریزی‌های این کمیته اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز زائرین و مسافران نوروزی به ویژه در حوزه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری دستگاه‌های دست اندرکار امر اطلاع رسانی به ویژه شهرداری قم و صداوسیما، تصریح کرد: سال گذشته و با مشارکت و همفکری مناسب دستگاه‌ها، خدمات خوبی در زمینه اطلاع رسانی و راهنمای زائرین نوروزی صورت گرفت.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر ستاد تسهیلات زائرین استان قم، اطلاع رسانی در قالب نقشه و بروشور را یکی از اقدامات مهم و مشترک اغلب دستگاه‌ها در ایام نوروز برشمرد و با تأکید بر ضرورت تلاش در راستای تجمیع اقدامات این حوزه گفت: دستگاه‌ها حتما باید از اطلاعات و محتواهای به روز و صحیح در نقشه‌ها و بروشورهای خود استفاده کنند.

طباطبایی با بیان اینکه نقشه جدید و به روز شده شهر قم توسط شهرداری تهیه شده است خاطرنشان کرد: فایل این نقشه توسط استانداری در اختیار دستگاه‌ها و نهادهای استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین تهیه و  انتشار کتابچه، ویژه نامه، اختصاص سامانه تلفنی 137 برای راهنمایی زائرین و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی از مبدأ سفر  زائرین و مسافرین را از دیگر اقدامات و برنامه‌‌های کاری کمیته اطلاع رسانی برشمرد و افزود: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، یک اطلاع رسانی منسجم، مؤثر و کاملی را برای ایام نوروز 97 در دستور کار قرار بدهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw0b0.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما