يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 60631
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت بدمینتون‌بازان 18 استان

بدمینتون‌بازان قم قهرمان مسابقات پیشکسوتان ایران شدند

قم نيوز : بدمینتون‌بازان استان قم در بخش انفرادی و دوبل پیکارهای بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان ایران با شکست حریفان خود موفق به کسب سه مقام قهرمانی شدند.
بدمینتون‌بازان قم قهرمان مسابقات پیشکسوتان ایران شدند
بدمینتون‌بازان قم قهرمان مسابقات پیشکسوتان ایران شدند
به گزارش قم نیوز با حضور هفت بدمینتون‌باز استان قم و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در گروه‌های مختلف رده سنی پیشکسوتان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در حالی که فدراسیون بدمینتون میزبانی این دوره از رقابت‌ها را به هیأت بدمینتون استان خوزستان سپرده بود، چهره‌های با سابقه و قدیمی این رشته در تمام گروه‌های سنی برای کسب عناوین برتر به مدت دو روز در دو بخش دوبل و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در شرایطی است که به نمایندگی از هیأت بدمینتون استان قم هفت بدمینتون‌باز در این رقابت‌ها به میدان رفتند، علی پنجه‌باشی به اتفاق حامد شبانیان، مهدی خرم، محمدرضا مطیع، علی دادستان، مرتضی اعرابی و علی حسین‌خانی هفت نماینده قم در این پیکارها بودند که مطابق انتظار با دست پر از این مسابقات به قم بازگشتند.

حامد شبانیان متولد دهم تیر ماه سال 1359 و مهدی خرم متولد یازدهم اردیبهشت ماه سال 1357 نفراتی بودند که در ترکیب تیم قم برای کسب عناوین برتر گروه سنی اول مسابقات سال 1396 بدمینتون پیشکسوتان قهرمانی کشور با حریفان رقابت کردند و شبانیان در گروه سنی 35 تا 39 سال عنوان قهرمانی بخش انفرادی را به خود اختصاص داد.

همچنین محمدرضا مطیع متولد بیست و چهارم فروردین ماه سال 1354 و علی دادستان متولد سی‌ام مردد ماه سال 1354 در گروه سنی دوم به مصاف حریفان رفتند که مطیع به عنوان یکی از چهره‌های باسابقه و عنوان‌دار این رشته در گروه سنی 40 تا 44 سال روی سکوی قهرمانی ایستاد.

سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور با شرکت ۱۱۰ بدمینتون‌باز از ۱۸ استان کشور در 6 رده سنی ۳۵ تا ۳۹، ۴۰ تا ۴۴، ۴۵ تا ۴۹، ۵۰ تا ۵۴، ۵۵ تا ۵۹ و به اضافه ۶۰ سال بخش‌های انفرادی و دوبل برگزار شد و در بخش انفرادی رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال حامد شبانیان از قم، غلامرضا زورمند از خوزستان و علی هفت‌برادران از آذربایجان شرقی به همراه رضا هاتفی از یزد رتبه‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

در قسمت دونفره این گروه سنی نیز تیم دوبل حامد شعبانیان و محمدرضا مطیع از قم با شکست دادن تیم غلامرضا زورمند از خوستان و امیرخلیفه از فارس قهرمان شد، ضمن اینکه مقام قهرمانی بخش انفرادی رده سنی 40 تا 40 سال نیز به محمدرضا مطیع از قم رسید و محمود نامداری از لرستان روی سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک نصیب احمد ناسوتی‌فرد از خراسان‌رضوی و سعید دلشادی از بوشهر شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyvdv.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما