يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 60635
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت تنیس استان قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره لیگ تنیس در قم

قم نيوز : دبیر هیأت تنیس استان قم از آغاز نخستین دوره مسابقات لیگ تنیس مردان باشگاه‌های قم از دهم اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم خبر داد.
برگزاری نخستین دوره لیگ تنیس در قم
برگزاری نخستین دوره لیگ تنیس در قم
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات لیگ تنیس باشگاه‌های استان قم با عنوان جام سوهان روح‌الامین در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برنامه‌ریزی شده است و مسوولیت ثبت‌نام تیم‌ها و تنیسورهای شرکت کننده در آن بر عهده محمدرضا خاتمی و مرتضی قنبری است.

وی با بیان اینکه مسوولیت سرداوری این دوره از رقابت‌های لیگ تنیس باشگاه‌های قم را مهدی برخوردار بر عهده دارد، ابراز کرد: این رقابت‌ها در دو مرحله برنامه‌ریزی شده است و مرحله نخست روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه به انجام می‌رسد و در مرحله دوم روزهای هفدهم و هجدهم اسفند شاهد رقابت مدعیان کسب عناوین برتر خواهیم بود.

دبیر هیأت تنیس استان قم با اشاره به شرایط فنی برگزار نخستین دوره مسابقات لیگ تنیس باشگاه‌های قم با عنوان جام سوهان روح‌الامین بیان کرد: این بازی‌ها به شکل دو بازی انفرادی و یک بازی دو نفره برگزار خواهد شد، ضمن اینکه بازی‌های انفرادی به صورت تک ست و در صورت تساوی، سیستم تای‌بریک اجرا خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه بازی‌های دو نفره به صورت یک ست و در صورت تساوی سیستم تای‌بریک اجرا می‌شود، عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در مسابقات فصل 1396 لیگ تنیس باشگاه‌های قم برای روز هشتم اسفند ماه پیش‌بینی شده است.

لطفی عنوان کرد: قرعه‌کشی بازی‌های بین تیم‌های شرکت کننده در آن روز سه‌شنبه هشتم اسفند انجام م‌شود و هر تیم امکان استفاده از دو تا چهار تنیسور و یک مربی به همراه یک سرپرست را دارد و به تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات مبلغ هشت میلیون ریال جایزه نقدی می‌گیرد، به تیم دوم مبلغ پنج میلیون ریال پرداخت می‌شود و تیم سوم نیز از جایزه نقدی سه میلیون ریالی بهره‌مند خواهد شد، ضمن اینکه تک تک تنیسورها باید از کارت بیمه ورزشی برخوردار باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjimem.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما