يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 60638
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: مسئولان مبارزه با قاچاق کالا به خرده فروش‌ها متمرکز نشوند

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه تمرکز بر مقابله با قاچاق خرد کالا موجب بازماندن از هدف اصلی مسئولان می‌شود، گفت: مسئولان مبارزه با قاچاق کالا به خرده فروش‌ها متمرکز نشوند.
استاندار قم: مسئولان مبارزه با قاچاق کالا به خرده فروش‌ها متمرکز نشوند.
استاندار قم: مسئولان مبارزه با قاچاق کالا به خرده فروش‌ها متمرکز نشوند.
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی در راه تأمین امنیت مردم گفت: جمهوری اسلامی با کسانی که برخلاف نظم عمومی در جامعه حرکت می‌کنند تعارفی ندارد.

وی در ادامه نظارت بر واحدهای عرضه کالا توسط سازمان‌های متولی را خواستار شد و گفت: مسئولان در مقابله با قاچاق کالا نباید به خرده فروش‌ها متمرکز شوند.

استاندار قم با بیان اینکه تمرکز بر واحدهای تجاری کوچک موجب از دست رفتن فرصت برای مبارزه با عاملان اصلی قاچاق می‌شود، افزود: این کار نه تنها کمکی به کشور نمی‌کند بلکه موجب برخی آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان رسیدگی به محموله‌های قاچاق کشف شده نسبتاً طولانی است و بایستی برای این مسئله نیز راهکارهای اجرایی اندیشیده شود.

صادقی بحث قطع سوخت چاه‌های غیرمجاز آب را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: بحث چاه‌های غیرمجاز و نیز برداشت غیرمجاز از چاه‌های مجاز در کارگروه تخصصی بررسی شود.

در این جلسه گزارشی از اقدامات دستگاه‌های نظارتی و پلیس در بحث نظارت و کشف کالای قاچاق در استان قم ارائه شد.
انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcc4eqe.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما