يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 60644
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری 5 مسابقه هفتم ششم رقم خورد

نخستین شکست صدرنشین لیگ فوتسال در قم

مرصاد مدعی قهرمانی شد
قم نيوز : ششمین هفته رقابت‌های باشگاهی لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال در قم با شکست تیم صدرنشین و مدعی اول قهرمانی به پایان رسید.
نخستین شکست صدرنشین لیگ فوتسال در قم / مرصاد مدعی قهرمانی شد
نخستین شکست صدرنشین لیگ فوتسال در قم / مرصاد مدعی قهرمانی شد
به گزارش قم نیوز در حالی که مسابقات لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم را کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم برگزار می‌کند، بازی‌های هفته ششم این لیگ با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم به انجام رسید.

در این هفته از بازی‌ها مهمترین اتفاق شکست تیم صدرنشین منتظران در جدال با مرصاد بود و مجموعا تیم‌های آرش، شهرداری، هنرجو، مرصاد و میلاد نور موفق به شکست حریفان خود شدند، ضمن اینکه در پنج بازی 16 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و پرگل‌ترین مسابقه را تیم‌های هنرجو و مهدی‌یار برگزار کردند.

این هفته تیم صدرنشین منتظران در مصاف با مرصاد با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا نخستین باخت این فصل در کارنامه صدرنشین به ثبت برسد، تیم مرصاد که منتظر لغزش صدرنشین بود با کسب این سه امتیاز فاصله خود را با منتظران به یک امتیاز کاهش داد.

فوتسالیست‌های تیم الوند در مصاف با آرش با نتیجه دو بر یک شکست خوردند، شهرداری در نیمه پائین جدول رده‌بندی دومین برد خود را با کسب نتیجه دو بر یک در مصاف با نبرد به دست آورد، میلاد نور دو بر یک از سد المپیاد گذشت و در پرگل‌ترین بازی هفته تیم هنرجو چهار بر یک مهدی‌یار را مغلوب کرد.

با شکستی که تیم منتظران در هفته ششم رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های استان قم پذیرفت، نخستین باخت این فصل در کارنامه صدرنشین به ثبت رسید اما جایگاه فوتسالیست‌های تیم منتظران از مکان نخست جدول رده‌بندی لیگ قم تغییر نکرد.

تا پایان هفته ششم تیم منتظران با کسب پنج برد، یک باخت، بدون تساوی، 18 گل زده، پنج گل خورده و 15 امتیاز در صدر ایستاده است، تیم مرصاد با کسب 14 امتیاز تیم صدرنشین را تعقیب می‌کند و فوتسالیست‌های تیم آرش با کسب 13 امتیاز مکان سوم جدول را در اختیار دارند.

در این رده‌بندی تیم هنرجو با کسب 12 امتیاز تیم رده چهارم جدول محسوب می‌شود، تیم فوتسال الوند با کسب 10 امتیاز پنجم است، تیم میلاد نور با اندوخته هفت امتیازی خود در مکان ششم جای دارد، شهرداری قم با 6 امتیاز در رده هفتم، مهدی‌یار با پنج امتیاز هشتم، نبرد با سه امتیاز نهم و المپیاد با یک امتیاز دهم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxmem.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما