يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 60646
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم:

20 هزار خانوار قمی زیرپوشش کمیته امداد هستند

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: 20 هزار خانوار در استان زیر پوشش این کمیته هستند که 10 درصد از این خانوارها در روستا سکونت دارند.
20 هزار خانوار قمی زیرپوشش کمیته امداد هستند
20 هزار خانوار قمی زیرپوشش کمیته امداد هستند
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تعداد مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: 20 هزار خانوار در استان زیرپوشش این کمیته هستند که 10 درصد از این خانوارها در روستا سکونت دارند، خانوارهای روستایی مددجوی کمیته امداد استان قم عمدتا یک نفره و دو نفره و سالمند هستند و کمیته امداد استان در میان مددجویانش 14 هزار زن سرپرست خانوار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ادامه داد: زنان سرپرست خانوار مددجوی این کمیته مشکلات زیادی دارند و عمده این زنان مهاجر هستند، امسال13 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان قم پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به تعداد معلولان استان قم اظهار کرد: 22 هزار نفر معلول و چهار هزار زن سرپرست خانوار در استان زیرپوشش سازمان بهزیستی هستند، ایجاد اشتغال برای معلولان کار سختی است.

وی با بیان اینکه برای زنان سرپرست خانوار در استان به دنبال ایجاد مشاغل خانگی هستیم خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از کافرمایان برای ایجاد شغل برای معلولان هستیم، اگر کارفرمایی پنج معلول را به کار بگیرد، 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد به او داده می شود و بازپرداخت این تسهیلات چهار ساله است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb00b0.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما