دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : 60648
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

2 مدال رهاورد رزمی‌کاران قم از مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب دو مدال طلا و نقره پیکارهای سبک او اسپرت قهرمانی کشور خبر داد.
2 مدال رهاورد رزمی‌کاران قم از مسابقات قهرمانی کشور
2 مدال رهاورد رزمی‌کاران قم از مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: کسب یک نشان طلا و یک مدال نقره توسط کاروان اعزامی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در سبک او اسپورت یک نتیجه بسیار خوب است و این مدال‌ها موجب استمرار موفقیت‌های رزمی قم در سطح ایران شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های سبک او اسپرت قهرمانی کشور به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان همدان به انجام رسید، اضافه کرد: تیم منتخب او اسپورت قم به مربیگری و سرپرستی زین‌العابدین یوزباشی  به مدت دو روز در این رقابت‌ها به میدان رفت و با دو مدال به کار خود پایان داد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: بیست و چهارمین دوره مسابقات سبک او اسپرت رزمی قهرمانی کشور با حضور نزدیک به 800 رزمی‌کار از 30 استان به انجام رسید و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر سه استایل مبارزه، هنرهای نمایشی و بازی‌های تمرکزی به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: نتیجه تلاش و رقابت نزدیک رزمی‌کاران قم با حریفان حاضر در این دوره از رقابت‌ها، کسب یک مدال طلا و یک نشان نقره بود، در حالی که این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم هیأت ورزش‌های رزمی چهار محال و بختیاری به پایان رسید و سطح کمی و کیفی بالایی داشت.

محمدزاده با اشاره به نفرات تیم هیأت قم، بیان کرد: جواد بهمن‌پور، امیرحسین یوزباشی، علی‌اصغر چراغی، امیرحسین وصالی‌امید و علی قاضی‌ به مربیگری و سرپرستی استاد زین‌العابدین یوزباشی در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و چراغی و بهمن‌پور مدال‌آوران تیم هیأت قم بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان و جوانان به انجام رسید، علی‌اصغر چراغی در وزن منهای 32 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به میدان رفت و با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی صاحب نشان زرین طلا شد اما جواد بهمن‌پور در فینال وزن منهای ۵۰ کیلوگرم رده سنی جوانان روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj909.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما