سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 60711
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتبال استان قم؛

تیم‌های سوهان محمد، هما و وحدت حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : تیم‌های فوتبال سوهان محمد، هما و وحدت در لیگ برتر فوتبال استان قم حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های سوهان محمد، هما و وحدت حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های سوهان محمد، هما و وحدت حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم در حالی خاتمه یافت که تیم سوهان محمد توانست صدرنشینی خود را تثبیت کند و موقعیت تیم پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی برای تکرار این موفقیت با یک شکست دیگر به خطر افتاد.

در مسابقات برگزار شده، روز دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم تیم سوهان محمد در دیدار برابر افشین توانست ۲ بر یک به پیروزی برسد و با کسب این ۳ امتیازی و رسیدن به امتیاز ۲۱، صدرنشین باقی ماند و با اختلاف ۳ امتیاز با تیم دوم جدول موقعیت مناسبی برای قهرمانی در دست داشته باشد.

تیم‌های وحدت شریف و پناه آفرین، تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی نیز مهم‌ترین بازی این هفته را برگزار کردند که در این مسابقه حساس و مهیج تیم وحدت شریف موفق شد قهرمان فصل گذشته را ۲ بر یک از پیش رو بردارد و بدین ترتیب جایگاه دومی پناه آفرین را تصاحب کند.

هما دیگر تیم پیروز این هفته بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر عقاب را از پیش رو بردارد و این پیروزی به هما کمک کرد همچنان شانس قهرمانی و یا نایب قهرمانی خود را حفظ کند ضمن این که هما با دریافت ۹ گل در ۱۰ بازی بهترین خط دفاعی لیگ برتر فوتبال قم را دارد.

پیام و یاران نیز یکی از بازی‌های نیمه پایین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان قم را برگزار کردند که پیام موفق شد یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و با کسب سومین برد این فصل خود به بقا در لیگ برتر امیدوارتر از گذشته شود.

پیام گرچه با این برد از قعر جدول تکان نخورد اما امتیاز خود را در عدد ۹ با تیم رده هفتمی عقاب، مساوی کرد و با تیم‌های رده پنجم و ششمی افشین و یاران فقط ۲ امتیاز فاصله دارد در حالی که تیم انتهای جدول مستقیم به دسته اول سقوط می‌کند و تیم هفتم و ماقبل آخر نیز به پلی آف خواهد رفت.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcezf8p.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما