سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60738
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مطرح شد

ضرورت آسیب شناسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم در ایام نوروز

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر ضرورت آسیب شناسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز تاکید شد.
ضرورت آسیب شناسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم در ایام نوروز
ضرورت آسیب شناسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

محسن اعتماد در ابتدای این جلسه، ایستگاه راه آهن را ورودی شهر قم دانست و تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش به این ایستگاه توجه کنند، شهرداری قم ایستگاه راه آهن این شهر را فراموش کرده است.

مدیرکل راه آهن استان قم ادامه داد: سومین ایستگاه راه آهن پرترافیک کشور پس از تهران و مشهد، ایستگاه قم است و روزانه پنج هزار مسافر از این ایستگاه تردد می‌کنند.

عیسی رضایی در ادامه جلسه با اشاره به همایش قم تمدنی هفت هزار ساله اظهار کرد: طی روزهای نهم و دهم اسفندماه این همایش در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود و احتمال حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: برای اجرای برنامه‌های نوروزی صدا و سیما در اماکن تاریخی قم همچون خانه زند و تیمچه فرش آمادگی داریم.

احد جمالی در بخش دیگری از جلسه با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد: این دستگاه‌ها باید در ایام نوروز هوشیاری لازم را داشته باشند، عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان در ایام نوروز باید آسیب شناسی شود تا ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال توطئه هستند و هوشیاری مردم جلوی این توطئه‌ها را گرفته است.

سید امیر سامع در بخش پایانی این جلسه با اشاره به خدمات شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری سامانه 137 را راه اندازی کرده است و مسافران می توانند از طریق این سامانه از خدمات شهرداری اطلاعات لازم را کسب کنند، امکان ارائه اطلاعات خدمات دستگاه‌های اجرایی استان قم از طریق سامانه 137 وجود دارد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: وضعیت آسانسورهای موجود در میدان بزرگ امام خمینی(ره) بهتر از گذشته است و این آسانسورها در طبقات مختلف توقف می‌کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdj509.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما