سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 60746
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس حوزه هنری قم:

نگاه تخصصی‌ و جدی‌ به عرصه هنر موجب تولید محصولات ماندگارتری می‌شود

قم نيوز : رئیس حوزه هنری استان قم گفت: نگاه تخصصی‌ و جدی‌ به عرصه هنر موجب تولید محصولات ماندگار و تاثیرگذارتری می‌شود.
نگاه تخصصی‌ و جدی‌ به عرصه هنر موجب تولید محصولات ماندگارتری می‌شود
نگاه تخصصی‌ و جدی‌ به عرصه هنر موجب تولید محصولات ماندگارتری می‌شود
به گزارش قم نیوز در دیدار مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم و حجت الاسلام و المسلمین ناصر شهیدی مسئول دفتر قم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بر همکاری‌های دو نهاد تاکید شد.

در این دیدار رئیس حوزه هنری قم به فعالیت‌های حوزه هنری قم با موضوع مهدویت در حوزه آثار نمایشی، چاپ کتاب و تولید فیلم کوتاه اشاره و خاطرنشان کرد: هر چه به عرصه هنر و فعالیت در این عرصه تخصصی‌تر و جدی‌تر نگاه شود، محصول بهتر، ماندگارتر و تاثیرگذارتری تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه هنری در راستای تولید و آموزش قدم برمی‌دارد و بر این دو مورد متمرکز شده است، اعلام آمادگی کرد تا حوزه هنری در زمینه آموزش‌های فرهنگی هنری می‌تواند با گروه‌های فعال در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) همکاری کند و در زمینه تولید هم می‌تواند به‌عنوان مشاور در کنار این بنیاد باشد.

در ابتدای این دیدار نیز مسئول دفتر قم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به علاقمندی این بنیاد برای تولید برنامه و فیلم با موضوع مهدویت اشاره کرد و از رئیس حوزه هنری خواست تا با همکاری در زمینه آموزش گروه‌ها و نیروهای تبلیغی این بنیاد به اثرگذاری هر چه بیشتر فعالیت‌های تبلیغی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کمک کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccemqe.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما