سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 60754
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

شهرداری نباید روی منابع دولتی حساب کند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری نباید روی منابع دولتی حساب کند گفت: تأمین منابع توسط دولت در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ آیینه‌ای برای سال ۱۳۹۷ است و بدون تردید در سال آینده نیز مانند دو سال اخیر مشکلاتی در تأمین منابع دولتی به وجود خواهد آمد.
شهرداری نباید روی منابع دولتی حساب کند
شهرداری نباید روی منابع دولتی حساب کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والملسمین مجتبی ذوالنور در سی و ششمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم که سه‌شنبه شب با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، سید مهدی صادقی و سید مرتضی سقائیان نژاد در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار کرد: خواسته‌ها و نیازهای انسان فراوان و بی‌نهایت اما منابع محدود است و هنر مدیریت کردن در این است که از منابع محدود در مسیر اولویت‌ها و ضرورت‌ها استفاده شود.

وی افزود: برخی از هزینه‌هایی که برای بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است، پایدار نیست و این از مشکلاتی است که باید برطرف شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید رکود شکسته شود خاطرنشان کرد: اگر در شهر رکود وجود داشته باشد، منابع و اعتبارات مورد نیاز تأمین نخواهد شد، همچنین بحث عوارض، مالیات، پروانه و ماده 100 نیز محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نباید روی منابع دولتی حساب کند گفت: تأمین منابع توسط دولت در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ آیینه‌ای برای سال ۱۳۹۷ است و بدون تردید در سال آینده نیز مانند دوسال اخیر مشکلاتی در تأمین منابع دولتی به وجود خواهد آمد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه یکی از مشکلات در سال‌های اخیر زیاد بودن حجم اوراق بودجه است گفت: باتوجه به مشکلاتی که در سال‌های اخیر در مسئله بودجه وجود داشته است بدون تردید در سال ۱۳۹۷ نیز دچار مشکلاتی در این زمینه خواهیم شد و به همین دلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر قم باید براساس اولویت و ضرورت هزینه‌ کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌ها احصا نشده است تصریح کرد: برخی از مناطق شهر قم حادثه خیز است و موجب مرگ و میر می‌شود، همچنین در برخی مناطق مشکلات زیادی در فاضلاب شهری وجود دارد و شهرداری باید در رسیدگی به این مشکلات اولویت‌ها را در نظر گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر سه نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مسئله مدیریت شهری توجه ویژه‌ای دارند و با تمام توان خود از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم حمایت می‌کنند

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbazb0.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما