چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 60785
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم مطرح شد

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم

قم نيوز : در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان تاکید شد.
ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم
ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

محمود سیجانی در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به تولید ملی اظهار کرد: برای ارتقای تولید ملی، طرح رونق تولید در استان قم در حال اجرا است و طی یک ماه اخیر پیشرفت خوبی را در زمینه پرداخت تسهیلات این طرح به واحدهای تولیدی شاهد بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تسهیلات طرح رونق تولید در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و نوسازی و بازسازی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان پرداخت می‌شود.

مهرداد غضنفری در ادامه این جلسه، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را با دقت دانست و تصریح کرد: علاوه بر تثبیت اشتغال در این واحدها به دنبال ایجاد اشتغال جدید هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ادامه داد: هنوز سامانه بهین یاب برای ثبت نام واحدهای گردشگری استان قم باز است و باید از فرصت پیش آمده برای ثبت نام این واحدها استفاده کنیم.

مصطفی کاویانی در بخش دیگری از جلسه با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان قم اظهار کرد: با وجود تبلیغات گسترده در صدا و سیما، اما فارغ التحصیلان دانشگاهی از این طرح در استان همچون بقیه نقاط کشور استقبال نکردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در سال 95 در کشور 20 درصد و در استان قم 13 درصد بود، 13 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار در استان داریم.

سید حسن رضوی در بخش پایانی جلسه گفت: پروژه احداث فاضلاب شهر قم با استفاده از اعتبارات بانک توسعه ملی پیشرفت خوبی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در سال 96، 41 پروژه اقتصاد مقاومتی استان قم توسط استاندار ابلاغ شد، تکمیل این پروژه‌ها زمان بر است و تا سال 97 و 98 طول خواهد کشید.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcftedv.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما