چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 60807
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست، گفت: ایران اسلامی دارای یک نظام ارزشی است به همین علت باید در امور مختلف به ارزش‌های دینی توجه شود.
رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست
رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست
به گزارش قم نيوز سردار کاظم مجتبایی امشب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه رفتارهای منفعلانه در کشور جوابگو نیست، اظهار کرد: ایران اسلامی دارای یک نظام ارزشی است به همین علت باید در امور مختلف به ارزش‌های دینی توجه شود.

وی اضافه کرد: اکنون در ظاهر مجامع صنفی مشکلاتی داریم اما به میزانی قوانین در اختیار دستگاه‌های مختلف وجود دارد که بتوانیم برای رفع این مشکلات ظاهری اقدام کنیم به همین علت برنامه عملیاتی کوتاه مدت پیش‌بینی شده می تواند اجرا شود و از بدترشدن شرایط جلوگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه اجرای یک طرح بومی برای قم نمی‌تواند مشکلات جهان اسلام را رفع کند، عنوان کرد: در حقیقت با اجرای این طرح‌ها می‌توانیم به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح امنیت اخلاقی به‌عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: اگر در راستای اجرای طرح عملیاتی موردنظر دستگاه‌های مختلف مشارکت داشته باشند می‌توانیم به نتایج بیشتری برسیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0ani.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما