چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 60808
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس:

نام فروشگاه‌ها نباید منافی ارزش‌های دینی باشد

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه نام فروشگاه‌ها نباید منافی ارزش‌های دینی باشد، گفت: عناوین باید به شیوه‌ای انتخاب شود تا مغایر ارزش‌های دینی نباشد.
نام فروشگاه‌ها نباید منافی ارزش‌های دینی باشد
نام فروشگاه‌ها نباید منافی ارزش‌های دینی باشد
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امشب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه مبالغی برای پرداختن به نیازهای زائران در شهر مقدس مشهد اشاره شده است، اظهار کرد: امیدواریم بخشی از این رقم برای قم و شیراز نیز درنظرگرفته شود.

وی با بیان اینکه نام فروشگاه‌ها نباید منافی ارزش‌های دینی باشد، اظهار کرد: عناوین باید به شیوه‌ای انتخاب شود تا مغایر ارزش‌های دینی نباشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های فرهنگی را به صورت گسترده دنبال کنیم تا افراد به سمت برنامه‌ها ناسالم و غیرفرهنگی سوق نیابند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فروشگاهی در سطح شهر از ارائه خدمات به هنجارشکنان پرهیز کند کار او را باید قابل تقدیر بدانیم، زمانی که محیط‌های جامعه و خاکریز‌های مهم را از دست داده‌ایم عرصه به دین داران تنگ‌تر می‌شود، در این شرایط مشکلی ندارد که یک مسؤول به فرد مراجعه کننده بگوید، حجاب وظیفه شرعی شماست و بنده به علت نقض شرع و قانون توسط شما، از ارائه خدمات معذور هستم.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر برای هر فردی هزینه دارد، عنوان کرد: باید به دنبال فرهنگ‌سازی باشیم و در این راستا اگر فردی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پیشگام شد باید از او حمایت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwwb0.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما