پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 60812
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل شرکت گاز قم خبر داد؛

گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت گاز استان قم از گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) قم در نزدیکی مسجد جمکران خبر داد.
گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) قم
گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) قم
به گزارش قم نیوز حسین محمدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که ظهر چهارشنبه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام شهرهای استان قم و تمام شهرک‌ها گازدار هستند، اظهار کرد: در این راستا پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در قالب افزایش ظرفیت گازرسانی شهرک‌های صنعتی و... پیگیری شد.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای قمرود و قاهان افزود: برای گازرسانی به این روستاها یک پروژه هشت ساله پیش بینی شده بود اما کار تسریع و آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه مصوبه شورای تأمین استان قم را برای گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) هم صادر شد، ابراز داشت: ساکنین این شهرک چندین سال در انتظار گازرسانی بودند اما قوانین ساکت بود.

وی ادامه داد: مقرراتی مصوب شده که یک سری سرمایه‌گذار بیایند موتورخانه‌های مشترکین را احداث کنند و از محل صرفه‌جویی سود خود را تأمین کنند. در این راستا حدود ۴۹ موتورخانه احداث شده که ۲۰ درصد صرفه‌جویی را به همراه داشته است.

گازرسانی به دامشهر، واحدهای جاده کوه سفید، شهرک الغدیر از دیگر پروژه‌های در حال اجرای شرکت گاز قم است که محمدی به آن اشاره کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قم برای شهرک‌های صنعتی محمود آباد و شکوهیه هم گازرسانی به واحدهای جدید در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی با اشاره به مشکلات گازرسانی به صنایع اظهار کرد: در سال‌های قبل خطوط اصلی گذاشته شده بود و قرار بود خطوط فرعی را خود واحدهای صنعتی اجرا کنند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

محمدی همچنین گلایه‌ای از شهرداری قم برای واگذار نکردن انشعاب به واحدهای ساختمانی داشت که پایان کار ندارند.

وی با اشاره به اینکه دیوان عدالت اداری این حق را از شهرداری سلب کرده است، گفت: واگذاری انشعاب گاز منوط به تسویه حساب به شهرداری نیست. شهرداری باید به ما مجوز دهد آنهم در کمیسیون حفاری اما رویه شهرداری قم موجب شده مردم به صورت غیر قانونی انشعاب نصب کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx793.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما