پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 60814
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

موزه دفاع مقدس استان قم در سال آینده افتتاح می‌شود

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به روند پیشرفت مطلوب پروژه موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در ایام دهه مبارکه فجر در 10 استان موزه‌های دفاع مقدس افتتاح شد و در سال 97 نیز موزه‌های پنج استان دیگر نیز تکمیل می‌شود که استان قم یکی از این استان‌هاست.
موزه دفاع مقدس استان قم در سال آینده افتتاح می‌شود
موزه دفاع مقدس استان قم در سال آینده افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز احمد حسینی امشب در نشست شورای فرهنگی عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد تولد امام خمینی(ره) جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در 13 اسفند ماه از ساعت 10 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، تجلیل از بانوان ایثارگر استان و اهدای شاخه‌های گل به محضر کریمه اهل‌بیت(س) انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به روند پیشرفت مطلوب پروژه موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در ایام دهه مبارکه فجر در 10 استان موزه‌های دفاع مقدس افتتاح شد و در سال 97 نیز موزه‌های پنج استان دیگر نیز تکمیل می‌شود که استان قم یکی از این استان‌هاست.

وی ابراز کرد: جشنواره ملی فانوس نیز تا 20 فروردین تمدید شده است و امیدواریم اردیبهشت‌ماه اختتامیه این جشنواره را برگزار کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه اعزام گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر به برخی از نقاط شهر مقدس قم می تواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مذهبی و فرهنگی باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5vaq.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما