يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 6082

امید صبای قم مغلوب فولاد خوزستان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در خارج از خانه برابر تیم فولاد خوزستان تن به شکست داد.
امید صبای قم مغلوب فولاد خوزستان شد
به گزارش قم نیوز، هفته یازدهم از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با انجام شش مسابقه همزمان به انجام رسید و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خارج از خانه با قبول باخت یک بر صفر مقابل حریف خود فولاد خوزستان به امتیازی دست نیافت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال این دیدار از یازدهمین هفته نیم فصل دوم مسابقات رده سنی امید فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه تختی اهواز و به میزبانی تیم فولاد برگزار شد، دیداری که برای هر دو تیم به سبب موقعیت‌های حساسی که در نیمه بالای جدول دارند، از اهمیت زیادی برخوردار بود و البته به سود فولادی‌ها رقم خورد.

تیم فوتبال امید صبای قم در حالی در این دیدار مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت که از ۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر بسکتبال کشور چهار پیروزی و سه تساوی ارزشمند مقابل رقبای مطرح خود در کارنامه داشت و با وضعیتی بسیار مناسب از نظر روحی و موقعیت در جدول رده‌بندی، در این بازی حساس به مصاف حریف اهوازی خود رفته بود اما هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت با یک گل مغلوب شد.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در این فصل از ۲۲ مسابقه خود تاکنون ۲۵ امتیاز گرفته‌اند و اگر چه نیم فصل نخست را با نتایج نه چندان خوبی سپری کردند، اما در نیم فصل دوم تیمی کاملا متحول شده نشان داده و خود را از انتهای جدول در جمع مدعیان قرار دادند.

امید صبای قم در ۹ دیدار اخیر خود به ترتیب تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ماشین‌سازی تبریز، استقلال اهواز و نساجی مازندران را با شکست مواجه کرده بود و با کسب ۱۲ امتیاز این دیدارها و همچنین سه امتیاز حاصل از تساوی ارزشمند مقابل ذوب آهن اصفهان، ابومسلم مشهد و شهرداری تبریز، در حال حاضر در جایگاه هفتم در بین ۱۳ تیم شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار داشت اما با این شکست یک پله در جدول رده بندی نزول کرد و به رده هشتم رفت.

صبای قم در آخرین بازی خود پیش از دیدار هفته بیست و چهارم با تیم فوتبال امید فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز، در خانه خود میزبان یکی دیگر از رقبای اهوازی خود یعنی استقلال اهواز بود و در نهایت برتری دو بر یک را کسب کرد.

نماینده فوتبال قم امسال نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و خود را در بین کارشناسان و اهالی این رشته ورزشی با توجه به نتایج مطلوبی که کسب کرده، به عنوان یکی از تیم‌های آینده‌دار لیگ برتر امید معرفی کرده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.6n-t23nviftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما