پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 60825
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم صورت مي‌گيرد

ملي‌پوش كاراته قم در اردوي جديد تيم ملي

قم نيوز : ملي‌پوش كاراته استان قم از نيمه دوم اسفند ماه به دعوت كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني آسيا وارد اردوي اين تيم مي‌شود.
ملي‌پوش كاراته قم در اردوي جديد تيم ملي
ملي‌پوش كاراته قم در اردوي جديد تيم ملي
به گزارش قم نیوز تیم ملی کاراته کشورمان که در سال 2018 مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین پیکارهای کاراته بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد از نیمه دوم اسفند ماه با برنامه‌ریزی کادر فنی رسما تمرینات خود را برای کسب آمادگی لازم آغاز خواهد کرد.

در شرایطی که سیدشهرام هروی مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران را بر عهده دارد، از روز هفدهم اسفند ماه برای شروع مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران برنامه‌ریزی شده ولی ستاره کاراته قم یعنی امیر مهدی‌زاده از حضور در این انتخابی معاف است.

با توجه به تصمیم‌گیری سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان راجع به نحوه برگزاری مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در این مرحله نفرات اول مسابقات فصل 1396 سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران با نفرات دوم، سوم و سوم مشترک رقابت‌های قهرمانی کشور در سنندج مبارزه می‌کنند تا از بین آنها یک نفر انتخاب شود.

در شرایطی که مرحله نخست انتخابی تیم ملی روز هفدهم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود، نفر منتخب مرحله نخست پیکارهای گزینی با قهرمان مسابقات مردان ایران که در سنندج به انجام رسید با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا یک کاراته‌کا به عنوان نفر برگزیده به اردوی تیم ملی راه یابد.

این در حالی است که مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با حضور امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته استان قم و دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی در سال‌های 2012 و 2016، برنز جهان در سال 2014، طلای قهرمانی آسیا در سال‌های 2015 و 2017، برنز آسیا در سال 2011 و طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود و مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به اردو می‌رود.

دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز مجید حسن‌نیا، هامون درفشی‌پور، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری هستند و نفرات برتر مرحله نخست انتخابی تیم ملی نیز از روز هجدهم اسفند ماه تا زمان اعزام به لیگ جهانی کاراته وان در هلند با آنها تمرین می‌کنند، ضمن اینکه تعداد دیگری از کاراته‌کاها با نظر کادر فنی به این اردو دعوت می‌شوند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcamani.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما