پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 60827
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

ترویج مدیریت جهادی وظیفه ما است

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر «ترجیح مدیریت جهادی بر دیوانسالاری»، به کارگیری این نوع مدیریت در دستگاه‌های دولتی ضروری است و ترویج مدیریت جهادی وظیفه ماست.
ترویج مدیریت جهادی وظیفه ما است
ترویج مدیریت جهادی وظیفه ما است
به گزارش قم نیوز محمد رضا طلایی در حاشیه دیدار با بهره برداران بخش کشاورزی در مرکز خدمات جهاد کشاورزی قمرود، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «مدیریت جهادی یعنی پرکاری همراه با تدبیر» و بر همین اساس و در راستای عینیت بخشیدن به این نوع مدیریت، برنامه ریزی‌های لازم برای حضور در مراکز بخش‌ها و دیدار با بهره برداران بخش کشاورزی در راستای رفع مشکلات آنان صورت گرفته است.

وی افزود: هر هفته به همراه معاونین و مدیر جهاد شهرستان در یکی از مراکز بخش‌ها حضور پیدا می‌کنیم و با برنامه ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته با تعداد زیادی از بهره برداران بخش کشاورزی دیدار و نسبت به رفع مشکل آنان اقدام می‌کنیم.

وی بیان داشت: تلاش می‌کنیم در این جلسات مشکلات و درخواست‌های بهره برداران بخش کشاورزی را مرتفع کرده و تا جایی که امکان دارد از ارجاع کار آنان به بخش‌های دیگر جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم خاطر نشان کرد: پس از راه اندازی میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان قم، حضور در بخش‌ها به همراه معاونین و مدیران در دستور کار قرار گرفت و به نوعی یک «میز خدمت متحرک» راه اندازی شده است تا بهره برداران بخش کشاورزی برای رفع مشکلات خود نیازی به پیمودن مسافت طولانی برای حضور در سازمان جهاد کشاورزی قم نداشته باشند.

طلایی تصریح کرد: «خدمت صادقانه در قالب مدیریت جهادی» به عنوان سرلوحه کار مدیران مجموعه جهاد کشاورزی قم قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccm4qe.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما