شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 60924
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم:

نوای اذان سال آینده در هر نقطه از شهر قم شنیده می‌شود

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم گفت: تاکنون دستگاه‌های پخش‌کننده اذان در 35 نقطه از شهر قم دستگاه‌های پخش‌کننده اذان نصب شده و امیدواریم سال آینده با افزایش این دستگاه‌ها، نوای اذان در هر نقطه‌ای از این شهر شنیده شود.
نوای اذان سال آینده در هر نقطه از شهر قم شنیده می‌شود
نوای اذان سال آینده در هر نقطه از شهر قم شنیده می‌شود
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی با تاکید بر اینکه شهرداری قم برای استفاده از فضاهای تبلیغاتی شهر در راستای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آمادگی لازم را دارد، عنوان کرد: هر چند برای بسترهای تبلیغاتی شهر تا چندین ماه آینده برنامه‌ریزی شده اما موضوع امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری قم در حوزه‌های مختلف از جمله اخلاق، حیا و ادب ورود کرده است، افزود: این کمیته فعالیت‌های اجرایی خود را از 15 اسفندماه در سطح شهر قم آغاز خواهد کرد

قائم مقام شهردار قم از مشارکت 300 مدرسه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم در حوزه فرهنگ شهروندی یاد کرد و گفت: با تعامل آموزش و پرورش توانسته‌ایم به شیوه مطلوب از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

وی بر لزوم آماده‌سازی شهر قم برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در حوزه فعالیت‌های مرتبط خود نسبت به اهمیت این ایام توجه لازم را داشته باشد.

معتمدی از برپایی نمازهای جماعت در بوستان‌های شهر یاد کرد و گفت: امیدواریم امسال نیز این برنامه به صورت گسترده‌تر در شهر قم دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دستگاه‌های پخش‌کننده اذان در 35 نقطه از شهر قم نصب شده است و امیدواریم سال آینده با افزایش این دستگاه‌ها، نوای اذان در هر نقطه‌ای از این شهر شنیده شود.
معتمدی به نصب 100 تلویزیون شهری در قم اشاره کرد و افزود: شهرداری قم علاوه بر حمایت‌هایی که در حوزه فضاسازی و تبلیغاتی خواهد داشت، بودجه‌ای را برای حمایت از مجموعه‌های فرهنگی اختصاص داده است تا بتواند مشکلات آن‌ها را رفع و گاهی از طرح‌ها و اقدامات برجسته حمایت کند.

انتهایپیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcayoni.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما