شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 60939
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مطرح شد

لزوم پیگیری مدیران برای تخصیص اعتبارات ملی به استان قم

قم نيوز : در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم بر لزوم پیگیری مدیران برای اختصاص اعتبارات ملی به این استان تاکید شد.
لزوم پیگیری مدیران برای تخصیص اعتبارات ملی به استان قم
لزوم پیگیری مدیران برای تخصیص اعتبارات ملی به استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

احمد امیرآبادی در ابتدای این جلسه با اشاره به افزایش اعتبارات هزینه ای استان قم اظهار کرد: در بودجه سال آینده برای افزایش اعتبارات هزینه ای استان قم، 10 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد تا میانگین اضافه کار و مزایای رفاهی کارکنان استان افزایش پیدا کند.

 وی ادامه داد: در بودجه سال 97 بودجه ای برای احداث محور قم کهک تصویب شد و باید مدیرکل راه و شهرسازی استان تخصیص این بودجه را پیگیری کند، همچنین دستگاه اجرایی آبرسانی از سد کوچری به قم، اداره آب منطقه ای قم شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران استان قم باید در سال 97 با همکاری نمایندگان مجلس برای تخصیص بودجه‌های تصویب شده در مجلس برای قم پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

ابوالفضل ایرانی خواه در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت پروژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) گفت: این بیمارستان با همکاری خیرین در حال رسیدن به سرانجام است و برای بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین(ع) به 12 میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: به دنبال افتتاح بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هستیم.

سجاد چهرگانی سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم در ادامه این جلسه در خصوص طرح اشتغال روستایی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس ایجاد اشتغال است،  در این راستا تلاش کردیم که مسیر ایجاد اشتغال را برای متقاضیان در روستاهای قم کوتاه کنیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم در بخش پایانی جلسه گفت: مدیران استان قم باید پیگیری‌های لازم را در جذب اعتبارات مالی داشته باشند و آن‌ها باید هر دو ماه یک بار گزارشی را در این زمینه به استانداری بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyy93.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما