شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 60959
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

اهتمام جامعه مطبوعاتی به ترويج فرهنگ ستودنی است

قم نيوز : فرمانده انتظامي استان با اشاره به اقدامات مطبوعات در سوق دادن جامعه به سوی تکامل، اهتمام جامعه مطبوعاتی استان را در ترويج فرهنگ ستودنی دانست.
اهتمام جامعه مطبوعاتی به ترويج فرهنگ ستودنی است
اهتمام جامعه مطبوعاتی به ترويج فرهنگ ستودنی است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه دیدگاه دین نسبت به انسان‌ها تکاملی و دیدگاه غرب توسعه، پیشرفت و در نهایت تمام شدن است، اظهار کرد: تکامل با کامل شدن متفاوت بوده مانند اینکه به پیشرفت اقتصادی به دلیل ماهیت مادی تکامل اقتصادی می گویند.

وی با اشاره به اهتمام جامعه فرهنگی و مطبوعاتی استان به ترویج فرهنگ و معرفت در جامعه، اقدامات مطبوعات را در سوق دادن جامعه به سوی تکامل و طی کردن مراحل آن مهم ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت توجه بیش از پیش مطبوعات نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی، بر ضرورت ارتقاء تعاملات فی مابین پلیس و رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

مجتبایی در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی و تعامل هر چه بیشتر پلیس با رسانه‌های استان گفت: مهم‌ترین مولفه برای دستیابی به امنیت آرمانی، دستیابی به اعتماد و همراهی رسانه‌ها و مردم بوده که در این ارتباط پلیس قم تلاش‌های لازم را انجام داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن تشکر از خانه مطبوعات در برگزاری این نشست، گفت: رسانه‌های استان قم بخش ویژه‌ای از مجموعه اخبار رسانه ای کشور را به دوش می‌کشند و باید تمام ارگان‌ها در راستای فرهنگی سازی، اهتمام بیشتری جهت تعامل با رسانه‌ها داشته باشند.

سید موسی حسینی کاشانی با تقدیر از تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه گفت: امروزه اهمیت رسانه مشهود است و با توجه به پیشرفت فناوری و گستره اطلاع رسانی جدید، هر فرد یک خبرنگار شده است.  

وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات کار رسانه ای گفت: خبرنگاران با عشق در این عرصه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین بر ارتباط دوسویه و تعامل مسئولان با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: برگزاری چنین نشست‌های بین مسؤولان و اصحاب رسانه لازم و سودمند است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci33aq.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما