دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 61026
منبع : خبرگزاری ايرنا

سارقان قطعات خودرو در قم دستگیر شدند

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی قم از دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در قم خبر داد و گفت: متهمان به 85 فقره سرقت اعتراف و به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
سارقان قطعات خودرو در قم دستگیر شدند
سارقان قطعات خودرو در قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز سرهنگ'صیاد درویشی' در گفت وگویی اظهار داشت: مأموران یکی از کلانتری های سطح استان قم با اقدامات انتظامی، یک سارق حرفه ای را هنگام تعویض لاستیک پژو 206 مسروقه، شناسایی و دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضایی محل سکونت سارق مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی مدارک خودرو و همچنین مدارک هویتی مربوط به افراد مختلف، کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه، همدست متهم نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی ، چندین قطعات خودرو شامل ضبط و باند خودروهای مختلف و‌ همچنین مدارک متعدد هویتی افراد به دست آمد.
درویشی گفت: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده اما سرانجام در مواجهه با شواهد موجود به 85 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
وی گفت: چنانچه شهروندان به دلیل عدم وجود پارکینگ مجبور به پارک خودرو در بیرون از منزل خود هستند باید از تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر استفاده کنند.

**رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم نیز در گفت وگویی از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر و کشف 100 کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد و گفت: در پیگیری انجام شده مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یک مادر و فرزندش قصد انتقال مواد مخدر به تهران را دارند.
سرهنگ'غلام عباس بلفکه'افزود: بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضازی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای مواصلاتی اعزام و خودرو مذکور شناسایی و متوقف شد و در ادامه با کنترل مدارک هویتی مسافران سوژه های مورد نظر شناسایی و پس از دستگیری در بازرسی از وسایل شان 100 کیلوگرم حشیش کشف شد.

**سرهنگ 'احمد کرمی' رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز در گفت وگویی با اشاره به دستگیری 2 سارق مغازه ها و فروشگاه های عرضه آجیل شب عید در قم، گفت: متهمان در تحقیقات مأموران و در مواجهه با مستندات موجود به 35 فقره سرقت از مغازه ها و فروشگاه های عرضه آجیل در این استان اعتراف کردند.

وی با بیان این که تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، تاکیدکرد: شهروندان محل کسب را به دوربین مدار بسته مجهز کنند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcep78p.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما