دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 61031
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كاراته استان قم خبر داد

۳ کاراته‌کاي قم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی امید

قم نيوز : دبير هیأت كاراته استان قم از تلاش كاراته‌كاهاي قم براي كسب مجوز صعود به مرحله بعد مسابقات انتخابي تيم ملي كاراته رده سني اميد ايران خبر داد.
۳ کاراته‌کاي قم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی امید
۳ کاراته‌کاي قم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی امید
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، روز پنجشنبه هفته جاری یعنی هفدهم اسفند ماه شاهد برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی پایه در سالن شهید کبکانیان تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کاراته‌کاهای قم در دو رده سنی عملکرد خوبی داشته‌اند و اکنون منتظر درخشش کاراته‌کاهای امید هستیم، اضافه کرد: چهار کاراته‌کای قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند و راهی مرحله بعد شدند.

برخوردار اضافه کرد: خوشبختانه در رده سنی امید زیر 21 سال نیز پسران کاراته‌کای قم در اوج آمادگی هستند و بعد از انجام تمرینات منظم زیر نظر مربیان خود با انگیزه درخشش در انتخابی پیش‌رو و به دست آوردن سهمیه مرحله بعد با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

دبیر هیأت کاراته استان قم افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید در حالی به انجام می‌رسد که در مرحله نخست آن نفرات دعوت شده با نظر کادر فنی به صورت حذفی مبارزه می‌کنند تا یک کاراته کا در هر وزن انتخاب شود و سپس مرحله دوم به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله نفرات منتخب مرحله نخست با نفرات دوم و سوم پیکارهای قهرمانی کشور در شهرهای اصفهان و سنندج به شکل حذفی رقابت می‌کنند تا نفرات اول و دوم هر وزن به مرحله بعدی انتخابی تیم ملی راه یابند و خوشبختانه از استان قم سه کاراته‌کا آماده این انتخابی هستند.

برخوردار با اشاره به حضور برادران نجاتی در کنار یک کاراته‌کای دیگر به نمایندگی از قم در این انتخابی، ابراز کرد: علیرضا و حمیدرضا نجاتی به همراه امیرحسین حجازی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdca6wni.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما