جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴
کد مطلب : 61057
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله علوی گرگانی: لزوم توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی برای اقشار ضعیف جامعه

وزارت بهداشت به دغدغه‌های مردم توجه داشته باشد
قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر ضرورت توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی گفت: یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود، توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی است و باید شرایطی ایجاد شود تا مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار گیرند.
لزوم توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی برای اقشار ضعیف جامعه/وزارت بهداشت به دغدغه‌های مردم توجه داشته باشد
لزوم توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی برای اقشار ضعیف جامعه/وزارت بهداشت به دغدغه‌های مردم توجه داشته باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: یکی از وزارت‌‌خانه‌هایی که فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی داشته و زحمات زیادی در آن کشیده شده است، وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به دغدغه‌های مردم توجه دارد افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات و فعالیت‌های بسیار زیادی در حوزه پزشکی در استان قم انجام شده است که بسیار ارزشمند است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وعده‌های برخی افراد در زمان انتخابات موجب افزایش انتظارات مردم شده است خاطرنشان کرد: زمانی که انتظارات برآورده نشود، نارضایتی ایجاد شود، البته دولت باید تا آنجا که توان دارد به مطالبات و انتظارات مردم رسیدگی کند تا جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای برای تمام کشور‌های جهان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود، توسعه و گسترش بیمه‌های درمانی است و باید شرایطی ایجاد شود تا مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار گیرند.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا بیماران جز درد و مشکل بیماری غصه و دغدغه دیگری نداشته باشند، متاسفانه مردم در حال حاضر دغدغه مالی زیادی دارند و باید اقداماتی انجام شود تا این دغدغه تا حدود زیادی برطرف شود.

وی اظهار کرد:  انتظار ما از وزارت بهداشت این است که به دغدغه‌های مردم توجه داشته باشد و به مطالبات و مشکلات مردم رسیدگی کنند؛ البته اقدامات خوبی نیز انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مرجع تقلید شیعیان گفت: در رابطه به مسئله طب اسلامی و طب سنتی پیشنهاد می‌کنم نشستی با حضور متولیان طب سنتی و وزارت بهداشت برگزار شود تا تبادل اطلاعات صورت گیرد و مشکلات برطرف شود.

وی در پایان با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی، به پزشکان توصیه کرد تا جز در موارد ضرورت از تجویز داروهای خارجی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyuaq.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما