دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 61059
ایرانسل کمپین «عدم استفاده از صورت‌حساب‌های کاغذی» را راه اندازی کرد؛

صورت‌حساب‌های دیجیتال‌جایگزین قبض‌های کاغذی می‌شوند

قم نيوز : ایرانسل با استفاده از راه‌هكارهای متنوع و نوين دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند.
صورت‌حساب‌های دیجیتال‌جایگزین قبض‌های کاغذی می‌شوند
به گزارش قم نیوز استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت از محیط‌ زیست و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از جمله سیاست‌های ایرانسل است.

از این رو ایرانسل پیشنهاد کرده است که مشترکان خطوط دائمی با پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورت‎‌حساب‌های کاغذیُ از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال بهره بگیرند و از این طریق سهمی در جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان داشته باشند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این نیز برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل مشترکان خود مسیرهای جایگزین استفاده از نرم افزار کاربردی و نسخه وب «ایرانسل من»، پست الکترونیکی و پیامک را معرفی کرده است. همچنین مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری  #2*1*555* از میزان بدهی خود مطلع شوند.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این نسخه‌ کاغذی صورت‌حساب‌ خود را دریافت می‌کردند می‌توانند با مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» دریافت صورت‌حساب کاغذی را لغو و یا با ارسال عدد 1 به 2465 انصراف خود را از دریافت صورت‌حساب‌کاغذی اعلام کنند.

مشترکان خطوط دائمی ایرانسل با مشارکت در این طرح علاوه بر جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع بی‌رویه درختان از 2 گیگا بایت اینترنت با ترافیک رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.

ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان دائمی خود پیش از این در تیرماه سال جاری تعرفه مکالمه سیم کارت‌های دائمی خود به‌ازای هر دقیقه 333 ریال کاهش داده بود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaowni.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما