دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 61066
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی قم خبر داد:

کسب مدال نقره سرکل کبدی آسیا توسط کبدی کار قمی

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم از کسب مدال نقره سرکل کبدی آسیا توسط کبدی کار قمی خبر داد.
کسب مدال نقره سرکل کبدی آسیا توسط کبدی کار قمی
کسب مدال نقره سرکل کبدی آسیا توسط کبدی کار قمی

به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: رقابت‌های کبدی قهرمانی باشگاهی آسیا در بخش سرکل کبدی در حالی به پایان رسید که نخستین مدال آسیایی برای یک کبدی کار قمی برای نخستین بار به دست آمد و کبدی قم را به اولین مدال آسیایی رساند.

وی افزود: تیم شهرداری تبریز به نمایندگی از سرکل کبدی ایران که برای حضور در مسابقات کبدی آسیا به پاکستان رفته بود به کار خود پایان داد و کبدی کار قم همراه با نماینده ایران، نایب قهرمان رقابت‌های سر کل کبدی باشگاه‌های آسیا شد و موفقیت جدیدی به دست آورد.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: دیدار پایانی این مسابقات تیم شهردای تبریز  که داوود یارجانعلی کبدی کار قمی را در اختیار داشت در مصاف با حریف خود با نتیجه ۳۲ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد و در جایگاه دوم این رقابت آسیایی ایستاد.

رشیدی بیان داشت: مسابقات کبدی قهرمانی باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۰ تیم برتر این قاره در لاهور پاکستان برگزار شد و به طور کلی کشورهای جنوب آسیا شامل پاکستان، هند و کشورهای همسایه شرقی آن‌ها مهد کبدی به شمار می‌روند و در این رشته صاحب قدرت هستند.

وی عنوان کرد: تیم سرکل کبدی قم امسال توانست در مسابقات قهرمانی کشور عنوان نخست را به دست بیاورد و به طور کلی شاخه سرکل در رشته کبدی در قم دارای ظرفیت بسیار خوبی است و می‌توانیم با توسعه این ظرفیت قم را در آینده به عنوان قطب سرکل کبدی ایران معرفی کنیم.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: کبدی قم در آینده رشد در میزبان تعداد ورزشکاران از یک سو و افزایش تعداد باشگاه‌های این رشته ورزشی در اقصی نقاط شهر قم را به عنوان یک هدف دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciquaq.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما