دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 61074
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس مرکز فناوری حوزه علمیه خواهران: 

۴۰۰اثر به دبیرخانه همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی ارسال شده است

قم نيوز : همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی، هفدهم اسفنددر استان یزد برگزار می شود.
۴۰۰اثر به دبیرخانه همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی ارسال شده است
۴۰۰اثر به دبیرخانه همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی ارسال شده است
به گزارش قم نیوز طائی زاده، پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی، گفت: توانمند سازی طلاب در فضای مجازی از مباحثی است که این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته و باحساسیت خاصی نیز دنبال می شود.

رئیس مرکز فنآوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران افزود: این توانمند سازی به صورت مؤثر در بخشی های مهارت ابزار و محتوای و نوشتن است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه در عرصه فضای مجازی و وبلاگ نویسی، فعالیت های 11 ساله در عناوین مختلف برگزاری دوره ها و کارکاها وبلاگ نویسی داشته، اظهار داشت: مسئولین مرکز علمیه خواهران نیز در تلاشند بتوانند کارهای فاخری در عرصه فضای مجازی از سوی اساتید و طلاب خواهر شاهد باشند.

 طائی زاده گفت: موضوع  دوم  در بحث فضای مجازی نویسندگی و تسلط بر مفاهیم است. در این بخش 170 کارگاه در کشور برگزار شده و یکی از اهداف ما تربیت اساتید بوده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، افزود: در فضای مجازی این مرکز دارای دو شبکه کوثر نت و کوثر بلاگ است و توانست کارهای خوبی از سوی طلاب شاهد باشد.

وی اظهار داشت:  همایش باز آفرینی محتوای دینی، دومین همایشی است که در استان یزد به عنوان سبک دینی و روایت گری زن مسلمان در فضای مجازی برگزار می شود.

طائی زاده گفت: هدف از این همایش این بوده که محدود به حوزه های علمیه نباشد و همه افراد بتوانند در این موضوع شرکت کنند و اقدام به نوشتن و ارسال مقاله در فضای مجازی و وب نمایند.

 رئیس مرکز فنآوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران افزود: هدف اصلی طرح ایده این است که به زن مسلمان کمک می کند تابهتر بتواند زندگی خود را اداره و فرزندان را تربیت کند.

وی عنوان کرد: همایش  17اسفند برگزار شود و در قالب وبلاگ، کوتاه نوشت، کوثر نت و کام نت ها خواهد بود و از شاخصه اصلی از بین 36هزار اثر، 400 اثر  به مرحله داوری رسیده، تولید محتوای دینی درقالب های مختلف بوده است که  3 اثر قابل تقدیر و  از 5 نفر در روز همایش تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdchkvn-.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما