سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 61105
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار جمعی از ائمه جماعات مطرح شد

توصیه های آیت الله علوی گرگانی درباره ضرورت تدبر در قرآن کریم

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت:‌ هدف از نازل شدن قرآن برای تدبر در آیات قرآن است بنابراين بايد در زمينه افزايش علم و معلومات کار کنید.
توصیه های آیت الله علوی گرگانی درباره ضرورت تدبر در قرآن کریم
توصیه های آیت الله علوی گرگانی درباره ضرورت تدبر در قرآن کریم
به گزارش قم نیوز  آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با ائمه جماعات، نیروهای حوزه عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار کرد: خداوند تکلیف را برای انسان‌ها مشخص کرده و در آیات قرآنی مخاطب را پیامبر اکرم(ص) قرار می‌دهد ولی منظور ما هستیم. خداوند می‌فرماید قرآن من را کسی می‌فهمد که با دل و درون خود آن را درک کند.

وی با بیان اینکه خداوند به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید که این قرآن مبارک است و برکت در الفاظ، کلام و حقایق دارد گفت: هدف از نازل شدن قرآن برای تدبر در آیات قرآن است بنابراین باید در زمینه افزایش علم و معلومات کار کنید.

این مرجع تقلید عنوان کرد:  لازم است بر اساس مطالب ارشاد و هدایت داشته باشید. منظور تشکیل از نماز جمعه این است که آیات الهی گفته و از فرمایشات اهل بیت(ع) نیز بهره‌برداری شود.

وی یادآور شد: شما وزنه‌های علمی خود را افزایش دهید و تدبر در آیات داشته باشید کسی که خودش یاد بگیرد و یاد دهد و عمل داشته باشد در نهایت عاقبت بخیر می‌شود و این امر کمال و هدایت را به همراه دارد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccpsqe.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما