سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 61112
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عقيدتي و نظارت حوزه نمايندگي ولي فقيه بسيج شركت بهره‌برداري مترو تهران:

تمام ایستگاه‌های مترو به نمازخانه مجهز است

قم نيوز : مدير عقيدتي و نظارت حوزه نمايندگي ولي فقيه بسيج شركت بهره‌برداري مترو تهران گفت: تمام ايستگاه‌هايي راه‌اندازي شده به نمازخانه مجهز است و 41 نفر امام جماعت در 35 محل به برگزاری نماز جماعت مشغول هستند.
تمام ایستگاه‌های مترو به نمازخانه مجهز است
تمام ایستگاه‌های مترو به نمازخانه مجهز است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مداحی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از ائمه جماعات و معاونان حوزه نمایندگی ولی فقیه در شرکت بهره‌برداری متروی تهران با آیت الله علوی گرگانی اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های مترو از سوی شرکت هلدینگ در زمینه ساخت، ریل‌گذاری و تجهیز ایستگاه‌ها انجام می‌شود. شرکت واگن‌سازی از دیگر بخش‌ها است که واگن‌های قطار را می‌سازند و در مسیر قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت سوم در زمینه بهره‌برداری مترو فعالیت می‌کند که در حوزه حمل و نقل ریلی خدمتگزار در استان‌های تهران و البرز هستند.
مدیر عقیدتی و نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه تاکنون از هشت خط مترو 6 خط راه‌اندازی شده است گفت: 111 ایستگاه در حال بهره‌برداری است و 63 ایستگاه دیگر باقیمانده است.
وی عنوان کرد: روزانه 3 میلیون نفر در این ایستگاه‌ها جا به جا می‌شوند که این تعداد بین 1.5 میلیون تا 2 میلیون نفر مسافر متغیر است.
مداحی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نزدیک به 10 هزار نفر کارمند دارد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند گفت: تمام ایستگاه‌هایی راه‌اندازی شده به نمازخانه مجهز است و 41 نفر امام جماعت در 35 محل به برگزاری نماز جماعت مشغول هستند.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به مباحث فرهنگ نماز گفت: در خطوط از نظر سخت‌افزاری به خوبی کار شده ولی از نظر نرم‌افزاری و فعالیت در حوزه فرهنگ نماز هنوز جای کار وجود دارد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcau6ni.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما