چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : 61140
منبع : خبرگزاری فارس
چهار شنبه 23 اسفند ماه صورت مي‌گيرد

تقابل 8 كانديدا براي رياست 4 ساله هیأت ووشو قم

قم نيوز : هشت كانديدا در بيست و سومين روز اسفند ماه براي به دست آوردن كرسي رياست چهار سال آينده هیأت ووشو استان قم با يكديگر رقابت مي‌كنند.
تقابل 8 كانديدا براي رياست 4 ساله هیأت ووشو قم
تقابل 8 كانديدا براي رياست 4 ساله هیأت ووشو قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که چند ماه از پایان دوره چهار ساله رئیس قبلی هیأت ووشو استان قم یعنی مهدی اردستانی سپری شده و در فصل پائیز سال جاری با ثبت‌نام امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم یک بار در دی‌ماه مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار شده اما بار دیگر هیأت ووشو استان قم در آستانه برگزاری مجمع انتخابات جدید است.

ماجرا از این قرار است که در سومین روز دی‌ماه سال جاری مجمع انتخابات هیأت ووشو استان قم با رقابت سه کاندیدا در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و در پایان رقابت مهدی اردستانی، سیدمهدی موسوی و محمدهادی رشیدی، در نهایت رشیدی برای چهار سال رئیس این هیأت ورزشی شد.

اما هنوز مهر ابلاغ ریاست چهار ساله رشیدی خشک نشده بود که از هیأت پرماجرا و پرحاشیه ووشو قم خبر استعفای غیر منتظره رشیدی منتشر شد، خبری که در نوع خود بسیار عجیب و قریب بود و اهالی ورزش به ویژه خانواده ووشو قم مدت‌ها در پی دلیل این استعفا بودند.

در هر حال رشیدی مشکلاتی داشت که ناچار به کناره‌گیری اجباری از ریاست چهار ساله هیأت ووشو قم شد و مدت‌ زیادی است که نه تنها در کنار ووشو بلکه در محافل عمومی ورزش قم از وی خبری نیست، اکنون نیز نوبت به برگزاری مجمع انتخابات جدید با رقابت هشت کاندیدا رسیده است.

بعد از این ماجرا بار دیگر ثبت‌نام کاندیداهای علاقمند به حضور در مجمع انتخابات هیأت ووشو استان قم توسط امور مجامع هیأت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام گرفت و هشت کاندیدا به نام‌های مهدی ادیب‌نژاد، ابراهیم درتاج، ماشاءالله سیرجانی، محمد فتحی‌راد، سیدکاظم کاظمیان، جواد محمدزاده، محسن معلم و حجت ملکی اکنون مدعی ریاست چهار ساله آینده این هیأت ورزشی هستند.

با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ووشو، قرار است مجمع انتخابات هیأت ووشو قم روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار و از بین هشت کاندیدا رئیس جدید هیأت تا سال 1400 مشخص شود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbg8b0.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما