چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 61143
منبع : خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه از راهیان نور استان قم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

قم نيوز : نخستین گروه از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور جمعی از مسئولین استانی قم و جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان در سالن فرهنگسرای جوان برگزار شد.
نخستین گروه از راهیان نور استان قم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
نخستین گروه از راهیان نور استان قم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
به گزارش قم نیوز نخستین گروه از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم، احمد بیطرفان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان در سالن فرهنگسرای جوان برگزار شد.

 در این مراسم، استاندار قم با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور اظهار داشت: باید از این سفر معنوی و عبرتی بهترین استفاده را داشته و از آن به بهترین نحو بهره‌مند شد.

سید مهدی صادقی افزود: روایان راهیان نور باید افرادی باشند که خود در متن جنگ حضور داشته‌اند و جنگ را به‌درستی درک کرده باشند تا بتوانند مفاهیم و ارزش‌های جنگ را به‌درستی منتقل کنند.

وی با تأکید ویژگی ایثارگری شهدای گران‌قدر ادامه داد: در این سفر باید ایثارگری‌ها و شهامت‌های شهدا به‌درستی سنجیده شود، همچنین باید فرهنگ شهدا و فرهنگ ایثارگری به‌درستی به نسل‌های بعدی منتقل شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcexz8p.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما