چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 61170
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد

عرضه میوه شب عید در 28 غرفه در قم

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: میوه شب عید در 28 غرفه در سطح استان عرضه می‌شود، زمان و قیمت عرضه این میوه طی روزهای آتی براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مشخص خواهد شد.
عرضه میوه شب عید در 28 غرفه در قم
عرضه میوه شب عید در 28 غرفه در قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا طلایی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به وضعیت کشتارگاه‌های استان قم اظهار کرد: این کشتارگاه‌ها در طول ایام نوروز کشتار خواهند داشت و فعالیت کشتارگاه‌های قم در طول این ایام شیفت بندی شده است تا گوشت قرمز و مرغ به صورت گرم در ایام نوروز به دست مشتریان برسد.

وی ادامه داد: قرار بود که هزار تن پرتقال و 350 تن سیب برای توزیع در شب عید به استان قم برسد، اما به دلیل وضعیت بازار میزان پرتقال به 520 تن تقلیل پیدا کرد، پرتقال و سیب خریداری شده اکنون در سردخانه‌های شهر قم نگهداری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: میوه شب عید در 28 غرفه در سطح استان قم عرضه می‌شود، زمان و قیمت عرضه این میوه طی روزهای آتی براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مشخص خواهد شد.

طلایی با اشاره به زمان برپایی غرفه‌های میوه شب عید اظهار کرد: این غرفه‌ها باید در روز 20 اسفندماه آماده ارائه به متقاضیان باشد، اما عملیات اجرایی شروع عرضه میوه پس از آن روز خواهد بود.

بهزار رادمنش در ادامه این جلسه با اشاره به تامین آرد شهر قم اظهار کرد: آرد موردنیاز برای شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تامین شده است و در این زمینه هیچ مشکلی را نخواهیم داشت.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: براساس آزمایش مرکز تحقیقات غله در کشور، نان استان قم دارای کیفیت درجه یک و درجه دو طی 15 ماه اخیر بوده است و آردی که به نانوایی های استان داده شده، دارای کیفیت بالایی است، بهترین گندم کشور را به قم می‌آوریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7z8p.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما