چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 61180
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پاسخ به ۲۹۰۰ شبهه کلامی در مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات دینی

قم نيوز : مدیر امور فضای مجازی مرکز مطالعات پاسخ به شبهات دینی از پاسخ به ۲۹۰۰ شبهه کلامی در این موسسه تاکید کرد.
پاسخ به ۲۹۰۰ شبهه کلامی در مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات دینی
پاسخ به ۲۹۰۰ شبهه کلامی در مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات دینی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام  فدایی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار پاسخ به شبهات کلام اسلامی در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این نرم افزار تولیدات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‎های علمیه کشور است.

وی افزود: این مرکز در راستای تولیدات علمی خود تا کنون 20 عنوان نرم افزار مناسبتی و 5 عنوان نرم افزار تخصصی را تولید و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

وی تصریح کرد: نرم افزارها به صورت چند رسانه ای بوده است و به شکل بومی تولید می شود؛ از قابلیت های فنی و علمی بالایی برخوردار است؛ ویژگی های علمی این نرم افزار شامل استفاده از منابع معتبر، بهره گیری از آثار علما و شخصیت های طراز اول، اعمال نظارت و کارشناسی های متعدد در خصوص محتوا است.

مدیر امور فضای مجازی مرکز پاسخ شبهات حوزه باین کرد: قابلیت های کاربردی این نرم افزار نیز شامل ارایه محتوان به صورت چند رسانه ای، تفکیک منطقی محتوای نرم افزار، کاربری آسان و پرهیز از پیچیدگی های معمول، دسترسی به محتوا از طریق درختواره، جستجو،  امکان انتخاب مطلب، امکان چاپ مطالب انتخاب شده و امکان کپی و ذخیره متن انتخابی به صورت مستقیم است.

وی با ذکر این مطلب که نرم افزار پاسخ ویژه کلام اسلامی یک نرم افزار چند رسانه ای است گفت: این نرم افزار ضمن برخورداری از گرافیک پویا از پیچیدگی های مرسوم عاری است.

حجت الاسلام فدایی اظهارکرد: این مرکز تا کنون 2900 پرسش و پاسخ را با محوریت موضوعات کلامی را در قالب نرم افزار ارایه کرده است متن 38 عنوان کتاب کلامی مناسب در کتابخانه نرم افزار درج شده است که 11 عنوان آن محصول مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه علمیه قم است.

وی گفت: از دیگر بخش های این نرم افزار بخش نقد است که 250 مقاله در این عرصه جمع آوری شده است که بخشی از آن محصول همین مرکز است ؛ 350 فایل صوتی و کلیپ از فرمایشات علمای اعلام و مراجع تقلید در موضوعات کلامی بارگداری شده و متن و صوت و فیلم در عرصه کلام نیز در این نرم افزار درج شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxydv.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما