دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 6119

تصادف در اتوبان قم- تهران دو قربانی داد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های اورژانس 115 قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در اتوبان قم- تهران دو نفر فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد.
تصادف در اتوبان قم- تهران دو قربانی داد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به اقدامات اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: هزار و ۱۳۸ تماس در روز گذشته با مرکز اورژانس تماس حاصل شد.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ ماموریت شامل ۷۵ ماموریت قلبی، تنفسی و ... و ۴۰ ماموریت تصادفی انجام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ قم تصریح کرد: از ۴۰ ماموریت تصادفی دو مورد با فوت حادثه دیدگان همراه بود و ۳۸ نفر مجروح شدند که از این تعداد ۲۵ نفر به بیمارستان منتقل شده و ۱۳ نفر به صورت سراپایی درمان شدند.

فراهانی با اشاره به حوادث شاخص در ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: ۲۰ تصادف موتورسیکلت در خیابان‌های مختلف در سطح شهر اتفاق افتاده که در طی این حوادث ۲۴ نفر مجروح شدند.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۱ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شده و ۱۳ نفر نیز به صورت سراپایی درمان شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ قم عنوان داشت: در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه روز گذشته بر اثر برق گرفتگی در خیابان ۲۰ متری مطهری دو نفر فوت کردند.

فراهانی گفت: در ساعت ۵ و ۴۷ دقیقه امروز نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در اتوبان قم - تهران دو نفر فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد.

به گفته وی، با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروح حادثه به منظور تکمیل مراحل درمانی توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.zaqct1az3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما