کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اداره كل ورزش و جوانان قم مطرح شد

تلاش براي توسعه زمين‌هاي اختصاصي تنيس در قم

خبرگزاری فارس , 17 اسفند 1396 ساعت 12:58

راه‌كارهاي توسعه زيرساخت‌هاي و زمين‌هاي اختصاصي رشته تنيس در ديدار مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان قم و هیأت تنيس استان قم مورد بررسي قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز موضوع بررسی راه‌کارهای توسعه تنیس در قم در دیدار حسین رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل با محمدرضا قدیر رئیس هیأت تنیس استان قم در دفتر معاونت توسعه مطرح شد، جلسه‌ای که در آن حسین لطفی دبیر هیأت تنیس  و میثم یزدانی خزانه‌دار هیأت نیز حضور داشتند.
 
* تنیسور قم در صدر رنکینگ برترین‌های ایران

در این دیدار رئیس هیأت تنیس استان قم گزارشی از وضعیت حال حاضر تنیس قم ارائه و از آینده‌ای درخشان در این رشته خبر داد و افزود: تنیس قم در رنکینگ حال حاضر فدراسیون تنیس جزو 6 استان برتر ایران جای دارد و این نشان از توانمندی و قابلیت بالای تنیس قم است.

محمدرضا قدیر خاطرنشان کرد: چهره شاخص تنیس قم یعنی امیرحسین بادی هم اکنون صدرنشین رنکینگ برترین‌های تنیس ایران است و در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران تجربه حضور در مسابقات مهم و معتبری همچون دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را به دست آورده است.

 

* غدیر: برای افزایش تعداد زمین‌های تخصصی تنیس تلاش می‌کنیم

وی ادامه داد: این یک اتفاق بسیار خوب و مثبت برای تنیس قم است و نظیر بادی چندین تنیسور دیگر در سطح بسیار خوب داریم، ضمن اینکه با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، نفرات بسیار خوب و مستعد دیگری داریم که به زودی در میادین کشوری خواهند درخشید.

رئیس هیأت تنیس استان قم از تلاش این هیأت برای توسعه زیرساخت‌های این رشته در قم خبر داد و بیان کرد: از زمان حضور در این هیأت به دنبال رفع مشکلات و کاستی‌های این رشته بوده‌ایم و اکنون یکی از اولویت‌های هیأت تلاش برای افزایش تعداد زمین‌های تخصصی این رشته در تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که امیدوارم با حمایت‌ها و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان شرایط قانونی این موضوع ایجاد شود.

 

* رضایی: سعی ما فراهم کردن مسیرهای قانونی برای جلب مشارکت‌ها در تنیس است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز تنیس را یکی از رشته‌های موفق ورزشی در بین هیات‌های فعال این استان توصیف کرد و افزود: از طریق اجرای دستورالعمل ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان را برای فعالیت‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی به هیأت تنیس قم واگذار کرده‌ایم.

حسین رضایی عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های این رشته نظیر به ویژه زمین‌های تخصصی این رشته موضوعی است که این معاونت آمادگی حمایت از هیأت را دارد و با معرفی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسط هیات، سعی ما فراهم کردن مسیرهای قانونی برای جلب مشارکت‌ها است.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61220

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61220/تلاش-براي-توسعه-زمين-هاي-اختصاصي-تنيس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir