جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 61258
منبع : خبرگزاری فارس
با درخشش در ليگ برتر فوتسال

فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دانشجويان دعوت شدند

قم نيوز : فوتساليست‌هاي دو تيم ليگ برتري استان قم از سوي كادر فني تيم ملي فوتسال دانشجويان ايران به اردوي آماده‌سازي اين تيم دعوت شدند.
فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دانشجويان دعوت شدند
فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دانشجويان دعوت شدند

با درخشش در ليگ برتر فوتسال
فوتساليست‌هاي قم به تيم ملي دانشجويان دعوت شدند
فوتساليست‌هاي دو تيم ليگ برتري استان قم از سوي كادر فني تيم ملي فوتسال دانشجويان ايران به اردوي آماده‌سازي اين تيم دعوت شدند.

به گزارش قم نیوز اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی دانشجویان کشورمان در حالی مشخص شد که سه بازیکن شاخص قم که در ترکیب دو تیم لیگ برتری قم در سال 1396 برابر تیم‌های حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بازی کردند نیز در بین دعوت شده‌ها حضور دارند.

این در حالی است که از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران تعداد 23 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده و از قم مهدی زاهدی، طاها نعمتیان و مهدی فتحی در این اردو حاضر هستند و خود را برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2018 آماده می‌کنند.

مهمترین میدان پیش‌روی فوتسالیست‌های ملی‌پوش دانشجوی ایران، رقابت‌های 2018 قهرمانی دانشجویان جهان است که مرداد ماه سال 1397 به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم کشورمان به عنوان قهرمان قاره آسیا در این بازی‌ها به میدان خواهد رفت.

در شرایطی که مسابقات جهانی دانشجویان از ۲۸ مرداد ماه سال آینده در رده سنی زیر ۲۵ سال برگزار می‌شود، نخستین اردوی ملی‌پوشان به منظور کسب آمادگی اعزام به این بازی‌ها روزهای ۲۲ تا ۲۴ اسفند ماه در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی برگزار خواهد شد.

بازیکنان دعوت شده برای حضور در این اردو از تیم‌های حفاری اهواز، مقاومت قرچک، فرش‌آراء مشهد، مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران، شهروند ساری، آذرخش بندرعباس، هیات فوتبال قم، آتلیه‌طهران قم، پارسیان شهر قدس، شاهد تهران، شهرداری ساوه، ارژن شیراز و ساکا پخش سقز هستند.

سه فوتسالیست قمی در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دانشجویان ایران برای اعزام به رقابت‌های 2018 قهرمانی دانشجویان جهان دعوت شدند که مهدی زاهدی در فصل 1396 لیگ برتر عضو تیم هیات فوتبال قم بود و با این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد اما طاها نعمتیان و مهدی فتحی عضو تیم آتلیه‌طهران قم بودند و با این تیم رتبه پنجم را بین 14 تیم حاضر در لیگ نوزدهم به دست آوردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw5b0.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما