جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 61272
منبع : خبرگزاری فارس
2ماه بعد از پایان لیگ برتر فوتسال صورت گرفت

اعتراض بازیکنان آتلیه‌طهران قم به پرداخت نشدن دستمزدهای لیگ 96

قم نيوز : بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به پرداخت نشدن دستمزدهای خود بعد از پایان فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اعتراض کردند.
اعتراض بازیکنان آتلیه‌طهران قم به پرداخت نشدن دستمزدهای لیگ 96
اعتراض بازیکنان آتلیه‌طهران قم به پرداخت نشدن دستمزدهای لیگ 96
به گزارش قم نیوز نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امسال در دی‌ماه به پایان رسید و در بین 14 تیم لیگ برتری حاضر در این دوره، تیم‌های هیأت فوتبال و آتلیه‌طهران نمایندگان قم بودند که آتلیه‌طهران به مقام پنجم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

اما دو ماه بعد از پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال ایران گویا هنوز بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که یکی از بهترین‌ رتبه‌های فوتسال قم در ادوار مختلف حضور در این لیگ معتبر را کسب کرده‌اند، موفق به دریافت دستمزدهای قرارداد خود نشده‌اند و به همین دلیل به وضع موجود اعتراض کردند.

بر همین اساس تعدادی از مربیان و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه طهران قم که در حال حاضر تنها نماینده باقی مانده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تجمع کردند تا به موضوع وضعیت مطالبات و آینده این تیم رسیدگی شود.

قضیه از این قرار است که آتلیه‌طهران قم توان پرداخت مابقی مبالغ قرارداد بازیکنان خود را ندارد و به شکل جدی خواستار فروش امتیاز این تیم است و در این زمینه فروش امتیاز به استان دیگر نیازمند صدور مجوز خروج از استان توسط اداره ورزش و جوانان است.

آتلیه‌طهران می‌گوید اداره ورزش و جوانان امتیاز این تیم را به نحوی خریداری کند یا مشتری داخل استان برای این تیم بیاورد و پول این داد و ستد صرف پرداخت بدهی‌ها شود و یا اجازه دهد امتیاز این تیم به استان دیگری واگذار شود و در صدور مجوز خروج از استان موافق شود تا از این راه، پول طلبکاران پرداخت شود، ضمن اینکه برخی خبرها حاکی است آتلیه‌طهران قم مشتری دست به نقد هم دارد.

در این میان اداره ورزش و جوانان هم بر سر دو راهی قرار گرفته و از یک سو نمی‌تواند امتیاز این تیم را بخرد و مشتری دیگری هم برای خرید آن در کار نیست و از سوی دیگر با توجه به سقوط تیم فوتسال هیأت فوتبال قم، در صورت نامشخص ماندن وضعیت آتلیه‌طهران قم، فوتسال و ورزش قم با چالشی جدید روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiin-.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما