شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 61275
منبع : خبرگزاری فارس
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قم:

18 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی اهدا شد

قم نيوز : معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 18 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) به نیازمند اهدا شد.
18 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی اهدا شد
18 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی اهدا شد
به گزارش قم نيوز امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: این تعداد جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، بخاری، سرویس‌های آشپزخانه و سایر وسایل مورد نیاز به ارزش 540 میلیون ریال به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

وی افزود: این طرح معنوی با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در جمع آوری کمک‌های مردمی و با استفاده از ظرفیت خیران در طول سال همزمان با مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 57 سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است گفت: یک میلیارد و 710 میلیون ریال ارزش این تعداد جهیزیه بوده است.
علیمردانی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه، تحکیم بنیان‌های خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و با حفظ کرامت انسانی برشمرد و گفت: این طرح به کسانی اختصاص دارد که زیرپوشش حمایتی سازمانی نباشند.
وی از مردم نیکوکار قمی خواست تا برای مشارکت در این طرح بشردوستانه کمک‌های نقدی خویش را به شماره حساب 4978644020 بانک ملت با شناسه 350008053161 به نام معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر قم واریز کنند. همچنین همشهریان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خویش را به معاونت مربوطه واقع در خیابان ساحلی جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamuni.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما