شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 61304
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم خبر داد

تدوین جلد نخست وصیت‌نامه شهدای استان قم

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جلد اول وصیت نامه شهدای استان قم تهیه و تدوین شده است.
تدوین جلد نخست وصیت‌نامه شهدای استان قم
تدوین جلد نخست وصیت‌نامه شهدای استان قم
به گزارش قم نیوز سردار سیدجواد هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت 22 اسفند روز شهید گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جلد اول  وصیت‌نامه شهدای استان قم تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفند به عنوان روز شهید از سوی امام راحل(ره) تصریح کرد: این روز را به نام بنیاد شهید توسط شورای عالی فرهنگی کشور مصوب کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به رسالت بنیاد شهید که خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا وجانبازان است ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف فعالیت‌هایی در حوزه‌ خدمات رفاهی و خدمات فرهنگی و بحث اردویی انجام شده است.

وی اذعان کرد: همچنین در خصوص بحث فرهنگی برای این خانواده‌ها در دانشگاه‌هایی که در استان قم داریم بیش از سه هزار دانشجو از این خانواده‌ها در حال تحصیل هستند و همچنین در بحث فرهنگی نکته دیگر برگزاری یادواره‌های شهدا است که توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdos09.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما