شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 61307
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اعلام کرد

تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیر ذره بین گشت‌های نوروزی

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با راه اندازی گشت‌های ویژه نوروزی در مراکز بخش‌ها، تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروز زیر ذره بین همکاران ما قرار دارد.
تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیر ذره بین گشت‌های نوروزی
تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیر ذره بین گشت‌های نوروزی
به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو، در تمام مراکز استان با راه اندازی اکیپ‌های گشت نوروزی، نظارت دقیقی بر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان داریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی را می‌توانند به سامانه 131 اطلاع دهند، افزود: همکاران ما گزارشات رسیده به این سامانه را به صورت ویژه پیگیری کرده و با حضور به موقع از تخریب اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: به افراد سودجویی که قصد دارند با استفاده از تعطیلات نوروزی اقدام به تخریب اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز در باغات استان کنند هشدار می دهیم که همکاران ما در این ایام با آماده باش کامل با هرگونه تخلف برخورد خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست از مردم برای اهتمام ویژه نسبت به حفظ اراضی کشاورزی و باغات گفت: با توجه به اینکه امسال وضعیت بارش در استان قم مناسب نبوده و اراضی کشاورزی و باغات تقریبا خشک هستند، زمینه آتش سوزی در باغات استان فراهم است که ضروری است هم استانی‌های عزیز با دقت بیشتر از بروز خسارت‌های ناشی از آتش سوزی در باغات و اراضی کشاورزی قم جلوگیری کنند.

طلایی اضافه کرد: همکاران ما در ایام نوروز در تمام مراکز کشاورزی بخش‌های استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این زمینه هستند و بازدیدهای مستمر و منظمی را هم از اراضی کشاورزی و باغات انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguw93.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما